Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ineens veel eten (vooral tosti's en zo) en dik worden

JoJo1974

JoJo1974

10-05-2015 om 21:10 Topicstarter

dank

Hoi allen, bedankt voor jullie reacties! Belangrijkste effect: ik ben minder bezorgd. School gaat weer beginnen morgen dus meer boterhammen mee en dan eens kijken hoe het gaat! En minder vaak geld mee (was al niet zo heel vaak maar toch). Gezond snacken blijf ik lastig vinden, wat kun je nog meer eten 's middags dan brood / fruit?
Groetjes, Leentje

warm

Zoon hier heeft een periode dagelijks extra warm gegeten. Wat over is van de vorige dag 's avonds. En nog is er vaak warm eten over en als zoon uit school komt vind hij dat pas lekker en voedzaam. Ik zet het 's avonds klaar op een afgedekt bord in de koelkast dan kan hij er zo bij.
Tegenwoordig kook ik wat extra aardappelen omdat hij zin heeft ze dan te bakken als hij thuis komt of voor hij gaat slapen als hij nog honger heeft. Met wat groenvoer uit de koelkast.
Zoon is inmiddels 18 en uitgegroeid maar een mager geval met een intensief leven. Die kan nog steeds wat extra's gebruiken.

Volkoren tosti

Misschien eet je zoon al volkoren tosti's (ik kon het zo snel nergens lezen), maar deze vullen beter dan witte of licht bruine tosti's. Met avocado, tomaat, kaas en eventueel beetje pesto heb je dan al snel een heerlijk smulbroodje.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.