Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Irritante discussies met zoon



Met dat hockey heeft hij gelijk hoor. Ik had vroeger een juf op school die fanatiek riep hoe vervuilend auto’s zijn om vervolgens voor elke scheet een uitje te organiseren waar ouders met auto’s moesten komen opdraven voor het vervoer. Toen heeft een klasgenootje ook al eens gezegd dat dit slecht voor het milieu is en werd de juf boos. Eigenlijk weet ik niet waarom je nooit wat hoort over rijden voor de hockey en schooluitjes in relatie tot het milieu 

Hahahahha geniaal. Ik had er vroeger eentje in de klas die paardrijden klimaatvervuiling vond. Want paarden moeten eten, ze poepen en je moet ook nog accessoires kopen. 

Julietta schreef op 31-07-2021 om 16:10:

mijn zoon stemt fvd, is tegen groene energie maar belegt er wel in voor rendement. Wat je zoon zegt over luilakken vind ik niet raar.

Beleggen in nutsbedrijven is slim als het gaat om verdienen. Maar hij had toch ook kunnen beleggen in de watervoorziening? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.