Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
annemoontje

annemoontje

19-01-2013 om 15:29

Jongensschoenen winter maat 39 en 40..welke?

Mijn beide jongens kennen alleen maar de adidas sneakers, de schoen die mooi genoeg is en lekker loopt...welke schoenen dragen jullie mannen? zeker in deze kou, 2uur per dag op de fiets...wie heeft een beter idee dan adidas sneakers...enne..snowboots is natuurlijk geen optie...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wollen sokken

Ik heb voor zoon een paar grijs/witte wollen dikke sokken aangeschaft. Die draagt hij over een setje dunne sokken gewoon in zijn schoenen. Gelukkig zijn die ruim genoeg.

P

P

19-01-2013 om 16:51

Gewoon

nike sneakers. Mijn zoon trekt echt niets anders aan al moet hij wel korter fietsen natuurlijk.

Mijn jongste heeft bergschoenen aan.

Schoenen van het merk DC. Dat zijn de enige schoenen die onze zoon goed genoeg vond. Maar pas nadat zijn sokken zeiknat waren geworden in zijn puma schoenen.

Annet

Annet

19-01-2013 om 19:41

Hier een dochter met sneakers

Thermosokken onder de gewone sokken helpt al heel veel.
(zie Kruidvat)

Zoon heeft

zwarte basketbalschoenen van Nike uitgezocht en die bleken dus echt waterdicht te zijn( behalve de tong merkte hij van de week toen hij op een bevroren plas ging staan )
Hij heeft ook hoge le coq sportief schoenen met borg erin,die zijn ook warm.
Dit in combinatie met zijn warme loopsokken gaat prima.

Ella2007

Ella2007

19-01-2013 om 22:25

Hier ook adidas....

En ik hoor hem nooit klagen over koude voeten. Nu hoeft die van mij maar 20 minuten per dag te fietsen, dus dat scheelt. Thermosokken, lamsvachten zooltjes, er zijn meer oplossingen dan andere schoenen zou ik denken.

Sportschoenen

Hoge sportschoenen draagt mijn zoon. Natuurlijk geen stoffen, maar leren. Volgens mij net zo warm als "normale" schoenen.Ik hoor hem tenminste nergens over. Snowboots op de fiets? Nee, zelf draag ik ook normale leren laarzen en schoenen. Pas als ik moet lopen en er ligt een serieuze berg sneeuw trek ik mijn wandelschoenen aan.

Wil

Hoef jij nergens te lopen dan?

Chrish

" Pas als ik moet lopen en er ligt een serieuze berg sneeuw trek ik mijn wandelschoenen aan."

Jawel, ik moet sommige stukken wel even lopen. Als er dus echt een berg sneeuw ligt of smeltende blubbersneeuw dan trek ik mijn wandelschoenen aan. Mijn voeten groeien niet meer en mijn wandelschoenen heb ik 20 jaar geleden ofzo aangeschaft. Komen iedere winter enkele dagen uit de kast. Mijn zoon is volop in de groei en dan kan je ieder jaar dus schoeisel aanschaffen wat minimaal gedragen wordt, of helemaal niet, hij wil er niet mee gezien worden.
In zijn leren sportschoenen krijgt hij ook geen natte voeten en ik zie alle pubers er mee lopen.

Hoeveel sneeuw moet er liggen?

Dat je voor een kind in de groei niet elk jaar bergschoenen aanschaft snap ik best. En ook dat pubers te ijdel/stijlbewust zijn om op snowboots rond te klossen.

Maar dat argument telt voor ons toch niet zo? Vind jij dat er nu te weinig sneeuw ligt voor snowboots of bergschoenen?

Voor ieder verschillend chris

Dat mag iedereen zelf weten Chris. Of ik vind dat er veel sneeuw ligt ja of nee is niet van belang voor een ander. Ik vind die dingen rot met fietsen en redt me prima op mijn laarzen met profielzolen en kniekousen. De vraag was: aanschaf welk schoeisel voor een puber in de winter? Zoals ik zeg, ik draag wandelschoenen als ik het nodig vindt, ik heb ze. Zoon van 14 niet en wil ze ook niet.
Je ziet ook aan de overige reactie`s dat meer pubers in hun sneakers blij naar school vertrekken. De goede leren sneakers zijn net zo goed als degelijke gewone leren schoenen, zoon loopt niet in zijn stoffen gympjes.

Sorry wil40

Voor het opstarten van een vruchteloze discussie. In ieder geval zijn we het wel eens over puberschoeisel in de winter

Chrish

Geeft niets, een mens moet toch wat als het sneeuwt en ik heb geen zin in een wandeling...ook niet met wandelschoenen! Fijne Zondag!

annemoontje

annemoontje

20-01-2013 om 19:37

Nieuwe winter sokken dus

die van verleden jaar winter zijn veels te klein! En nieuwe adidas, er zit alweer een gat aan de zijkant van de schoen zag ik..
Sokken met een combinatie wol&katoen zijn de warmste, hoorde ik. daar gaan we daar ook voor
bedankt voor jullie meedenken en ervaringen!
PS, ik heb voor mijzelf wel heerlijke warme snowboot- achtige laarzen aangeschaft!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.