Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-12-2013 om 08:38
Wie heeft er een idee voor een kadootje voor onder de kerstboom voor een jongen van 14? Ik heb geen idee wat jongens op die leeftijd leuk vinden. Behalve games dan.
21-12-2013 om 10:54
euhm
Wat mijn zoon wel leuk zou vinden (verwacht geen hysterische dankbaarheid, dat zit er niet in).
Een poster van een serie of film die hij cool vindt. (maar dat luistert wel nauw. Dus dat moet je echt wéten, dat hij díe serie of game leuk vindt)
Doucheschuim en deo voor na het sporten.
Een grappig kookpakket. (hij kreeg laats van zijn zusje een 'ei'-kookboekje, met een eiersnijder en zo'n eikook ding wat je in het water kan leggen. Dat vond hij heel leuk om te krijgen.
Een bioscoopbon
Geld op Steam. (dat is een online game account, waar hij regelmatig games koopt. Hij koopt bijna nooit meer games op schijfjes. Met zo'n online account gamen is veel handiger.)
Iets onbenulligs grappigs waar hij nooit meer wat gaat doen. (een reuze badeend, een waterpistooltje, etc.
Snoep, snoep, snoep, snoep.
21-12-2013 om 11:19
vuurwerkbon
Als hij vuurwerk mag afsteken van zijn ouders, zou je een vuurwerkbon kunnen geven.
Andere ideeën:
- bioscoopbon
- iets grappigs van de feestwinkel of Action
- leuk t-shirt. Kijk eens op www.large.nl Moet je wel weten welk thema hij leuk vindt
21-12-2013 om 11:24
Chocoladefondue
Chocoladefondue (Lidl, €9,-) met extra smeltchocola en een zak marshmallows, hysterische pantoffels in beestenvorm, bidon, nieuwe sportoutfit, de al genoemde vuurwerk- en bioscoopbon, boek, echt goede wax van de kapper, mango guanabana, gewichtjes, T-shirt met Pokémon (is weer helemaal hip), oreokoekjes bij voorkeur die met chocola er om heen. Chocolatechipkoekjes zijn ook goed. Jellybeans.
21-12-2013 om 15:43
Bedankt voor de tips
Ik heb de chocolade fondue gekocht. Toevallig heeft hij dat vorige week een x bij ons gedaan. En dat vond hij hij best leuk. Dat word een goed kadootje.
Ik vond de vuurwerkbon ook een heel leuk idee overigens.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.