Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-07-2011 om 16:19
De vrienden van mijn zoon zijn op vakantie.. wij mogen pas over 2 weken.
Nu hebben we plannen om dinsdag, omdat het zo lekker weer word te gaan zwemmen. Hier in de buurt hebben we niet veel keus, dus gaan we naar het plaatselijk zwembad, buitenbad waar iedereen het geweldig vind...van baby tot bejaarde loopt daar rond.
Mijn zoon van 13 kan ECHT niet mee, omdat hij daar niet met ons gezin gezien wil worden, dit doet zo'n afbreuk aan zijn imago... volgens hem . Eerder heb ik hier wel eens geschreven dat hij bijna geen vrienden heeft, en veel gepest is....
Verder zien wij er best doorsnee uit... geen tatoes, bierbuiken...of een topless moeder...hahaha!! Mijn dagje zou dinsdag behoorlijk minder zijn als ik weet dat hij in de hitte een dag thuis zit.
31-07-2011 om 18:11
Inderdaad
Ik zou voorstellen wat Pelle zegt en anders,niet teveel meelij hebben, hij kiest er dan zelf voor om thuis te blijven. En nog een opmerking naar hem: wat doet je imago er toe als er verder niemand is die je kent?
31-07-2011 om 22:32
Precies..
Zoals Pelle en Single Lady het schetsen, gaat hij alleen dan is het zo overduidelijk, hij is het kind zonder vrienden. Gaat hij met ons, idem.
Wij wonen in een dorp, met maar 1 VO onderwijs.. dus er zullen er genoeg zijn die hem kennen.
Ik ga morgen bij een nichtje op de koffie, wellicht zou haar zoon mee kunnen,is een jaartje jonger, maar de jongens kunnen het goed met elkaar vinden.
Bedankt voor het meedenken. Wat is het toch jammer dat het soms zo moet.
Gelukkig gaan we naar Italie, hopelijk vind hij daar wat aansluiting.
31-07-2011 om 23:41
En een paar kilometer verderop?
Is er in de buurt (met de auto wat verder) geen ander zwembad of strand waar jullie heen kunnen?