Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Kennismaking met "schoonzoon"


letterkoekje schreef op 29-11-2023 om 19:26:

[..]

Neen, omdat ie nadien al die doperwtjes (onwetend) ook nog eens op het eiken parket plat trapte!

PS: is je "schoonzoon" nu al langs geweest, TO? Vertel eens, hoe is het verlopen? (Toch niet vergeten te vragen wat ongeveer het loon van zijn vader is, hé? )

Best een leuk verhaal voor op de bruiloft toch?

MamaE schreef op 29-11-2023 om 20:10:

[..]

Best een leuk verhaal voor op de bruiloft toch?

Na de geknoeide erwtjes had haar vader wijn opengetrokken toen de relatie over was. Dus het was geen goed verhaal voor de bruiloft. 😉

OnherkenbaarAnoniem schreef op 29-11-2023 om 20:14:

[..]

Na de geknoeide erwtjes had haar vader wijn opengetrokken toen de relatie over was. Dus het was geen goed verhaal voor de bruiloft. 😉

Helaas kwam ik er later pas achter kwam dat het een enorme eikel was... mijn vader had het al een stuk eerder in de gaten. Maar ik ben hem nog dankbaar dat hij mij dat zelf heeft uit laten zoeken.

En die bruiloft is er inderdaad noooooit gekomen

Ademes schreef op 29-11-2023 om 20:43:

[..]

Helaas kwam ik er later pas achter kwam dat het een enorme eikel was... mijn vader had het al een stuk eerder in de gaten. Maar ik ben hem nog dankbaar dat hij mij dat zelf heeft uit laten zoeken.

En die bruiloft is er inderdaad noooooit gekomen

Na de slechte relatie was de wijn die haar vader opentrok, hopelijk van betere kwaliteit!

letterkoekje schreef op 29-11-2023 om 20:48:

[..]

Na de slechte relatie was de wijn die haar vader opentrok, hopelijk van betere kwaliteit!

Die wijn was heel goed inderdaad. En we vergaten de beste jongen al heel snel...

hoe ging de kennismaking 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.