Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Kleding [eigen stijl]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Plien

Plien

20-09-2009 om 22:37

Lol

Ja, zo heb je altijd gelijk.
Mijn dochter wil ook heel graag bij de groep horen, maar dan bedoelt ze daarmee: haar groepje vriendinnen. Die er compleet anders bijliepen (en nog steeds lopen) dan zij en haar daarom halverwege het schooljaar als een baksteen dumpten.
Gelukkig heeft ze dit jaar een heel andere klas, waarin meiden zitten die tot nu toe niet op uiterlijk lijken te oordelen. Want ook deze keer is ze weer de enige emo. En dat maakt haar niet uit, ook buiten school heeft ze eigenlijk alleen vriendinnen die niet emo zijn.
Het gaat dus echt niet altijd om bij de groep met hetzelfde uiterlijk willen horen en ook niet altijd om nergens bij willen horen.

Groep

Wat ik bedoel met 'groepsstijlen' en meer dat er veel meer emo's, punkers of rappers zijn en die als groep vaak wel weer met elkaar optrekken. Mijn vriendin d'r dochter is punk (met kaal hoofd en blauwe hanekam), de enige op het hele VWO alhier, maar die gaat wel om met andere punkers die hier wonen, alleen andere opleidingen doen of ouder zijn,werken etc. En ze gaan ook gezamelijk uit naar punkerstoestanden (concerten enzo).
Wat het unieke is aan dochters kledingstijl is dat ze de enige is van d'r school, misschien wel van d'r hele omgeving die graag 2de hands kleding koopt/krijgt en zelfgemaakte. Als er 's een 2de handskledingbeurs is, zie ik alleen maar enthousiaste ouders en bozigkijkende kinderen, terwijl mijn dochter zich enthousaist over de berg heen stort en zelf wel uitzoekt. Die bozigkijkende kinderen 'schamen zich dood' om in oude troep te lopen schijnbaar (we horen het ook vaak gezegd worden) terwijl dochter zoiets heeft van: 'huppa, wassen en schoon!'
En nee, die vindt je vaak nu niet in de winkel...óóit wel. Maar nu niet meer. En tsja zo nu en dan moeten er items bijgekocht worden of bijgenaaid, omdat we anders gewoon gebrek zouden hebben (te weinig 2de hands alhier). Maar dan nog wordt het gecombineerd met iets wat niemand heeft en dan wordt het wel weer 'anders'.
mmm, mathilde willink, dié zou dochter wel aanstaan ik weet het zeker. Bestaat er ook zoiets als MW-stijl??? (mathilde-willink-stijl) Ik ben alleen bang dat orginele MW-kleding iéts boven ons budget liggen...
groeten albana

Tirza G.

Tirza G.

21-09-2009 om 12:32

Mathilde willink

droeg Fong Leng Onbetaalbaar inderdaad.

Mijn dochter draagt ook veel tweedehands, is een trouw afstruiner van Ebay en Marktplaats. En inderdaad: dat is enórm not-done, schijnbaar.

Tirza

Misschien groepje vormen? (o.t.)

gut tirza, zijn er meer van die creativelingen qua mode? Wat leuk, zullen we ze laten kennismaken , kunnen ze leuk een groepje vormen en samen naar Mathilde-Willinksshows gaan ofzo? Hahaha
groeten albana

Tirza G.

Tirza G.

21-09-2009 om 22:47

Albana (ook ot)

Dat kan natuurlijk niet. Want dan zijn ze samen weer een groepje. En nu zijn ze nog uniek

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.