Lelietje van Dalen
01-05-2016 om 12:49
leuke serie voor 12-jarige
Wie heeft een suggestie voor een leuke serie om samen met mijn 12-jarige dochter te bekijken? Ik kijk nu nl regelmatig series samen met haar oudere broer; series die ik zelf ook leuk vind, maar waar zij toch echt te jong voor is. (Homeland/ Walking dead/breaking bad e.d.)
Ik zou dus graag met haar ook iets gaan volgen, maar vind het lastig om iets te vinden wat 'geschikt' is, niet te tuttig en het zou helemaal fijn zijn als het op Netflix beschikbaar is.
Alvast bedankt!

Lelietje van Dalen
01-05-2016 om 13:09
moedersam
Goeie vraag, maar volgens mij maakt mij (en haar) dat niet zoveel uit. Ze houdt bijvoorbeeld erg van The Hungergames, dus het mag best spannend en 'heftig' zijn, maar het lijkt me ook leuk iets te kijken samen, wat meer echt een 'meidending' is. Maar - en daarin zit hem de kneep - zoiets als Pretty Little Liers, waar ik wel eens aan begonnen ben, vond ik weer zo oppervlakkig en stereotiep; daar werd ik niet echt vrolijk van.

vlinder72
01-05-2016 om 13:20
sherlock
Misschien vindt ze sherlock leuk.
De vampire diaries is ook erg populair bij meiden
Ook leuk maar niet te eng/bloederig zijn Jericho, under the dome,
Gewoon leuk vond ik Suits.

moedersam
01-05-2016 om 17:43
deze, heb ze zelf allemaal gezien, met en zonder dochter
The Metalist
The Guardian
Suits
Rita
Lie to me
Prison Break
House
Echt meiden:
Unbreakable Kimmy Schmidt
DropDeadDiva
New Girl
The Nanny
Life Unexpexted

Moiraine
01-05-2016 om 23:09
Shadowhunters
Superleuk voor deze leeftijd, Shadowhunters. Fantasy serie gebaseerd op de boeken van cassandra clare. Spannend maar niet te. Het is een netflix original dus te zien op netflix. Verder Scorpion (ook netflix) of Gilmore girls, helaas niet op netflix maar nog steeds leuk al is het al wat ouder..

Yvonne
03-05-2016 om 06:55
Jessica Jones
Jessica Jones
Teen wolf
Orange is the New black
Gooische vrouwen

Lelietje van Dalen
04-05-2016 om 13:11
bedankt allemaal
Bedankt voor alle tips; we kunnen vooruit! Ik ga eerst Sherlock, Modern Family en Shadowhunters uitproberen met haar. En alle andere tips zet ik in m'n agenda.
Enne, Mijntje... Q &Q; ik vrees dat het tempo van series van toen een beetje te laag ligt voor mijn dochter. Een aantal jaar geleden keek ik nog eens Duel in de Diepte, een serie die ik toen razendspannend vond en nu echt tergend traag vind.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.