Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
janneke

janneke

06-05-2010 om 18:03

Lippiercing, ik vind het helemaal niets

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Iwie

Wie is Yolanthe dan?

Rembrand

Rembrand

17-06-2010 om 19:39

Dirksmama.

Yolanthe Kabouw van Kasberge ( of zoiets ). Ze gaat trouwen met Wesley Sneijder ( beroemde voetballer ) en ze had verkering met Jan Smit ( beroemde hollandse zanger ).
M.

Beer

Beer

23-06-2010 om 08:37

Keuzes

Hm...misschien kun je er zo naar kijken: volgend jaar mag ze het zelf bepalen en dan komt het er alsnog van, en wel met 'lekker puh' en dergelijke erbij.

Laat haar nu maar haar eigen gang gaan met dat soort dingen. Natuurlijk vind jij het niets, wij ouders vinden het meestal niets wat onze kroost allemaal uit wil spoken met hun lijf. Maar ze gaan het toch echt doen. Niks aan te doen...dus laat maar zien, wat voor hippe moderne mama jij bent, dat bewaard je er een beetje voor 'de ouder zeurder' te worden...

Ja...zo denken ze echt over ons. En met sommige dingen maakt mij dat persoonlijk ook niets uit (drugs e.d.) maar als het om een sierraad gaat...ach jemig, ze wil zich ten minste niet zo'n afgrijzelijke ring door d'r neus laten spiezen...

Kaaskopje

Kaaskopje

24-06-2010 om 13:34

Haha beer

Je hebt wel gelijk

Tirza G.

Tirza G.

24-06-2010 om 19:02

Het is echt waar!

Zoals jullie wellicht weten, woon ik in een heel toeristisch gebied. En zoals jullie wellicht weten, is het een paar dagen mooi weer geweest. Met dit draadje in mijn achterhoofd heb ik de omgeving eens even gescand. En ja hoor, vrijwel ie-der-een heeft een tattoo. Dat is goed zichtbaar door alle mooi-weerse-bloterigheid. Ik loop ernstig achter, heb ik vastgesteld. Tjonge. Dat is een geheel nieuwe ervaring. De unieke tribals en dolfijnen vieren hoogtij. Vooral op schouderbladen, bovenarmen en onderbenen. Ik snap niet dat de mensen die een tattoo dragen nog het idee hebben dat het niet geaccepteerd is.

Tirza

Bastet

Bastet

24-06-2010 om 19:17

Tirza

Nou weet je,het zal me roesten of het geaccepteerd is.Daar heb ik me nooit iets van aangetrokken.Het gaat mij om de neerbuigende opmerkingen,zoals bijvoorbeeld in deze draad,waaruit blijkt dat sommigen zich verheven voelen omdat ze toevallig geen tattoo hebben.

Tirza G.

Tirza G.

24-06-2010 om 22:50

Grappig

Want wat je nu schrijft, is in tegenspraak met wat je eerder schreef - namelijk, dat je je tattoo zou bedekken bij sollicitatiegesprekken oid. Wat in feite een vooroordeel is richting de soll.commissie. Neerbuigende opmerkingen heb ik niet gelezen, maar goed, ik lees ongetwijfeld met een andere bril dan jij.

Tirza

Bastet

Bastet

25-06-2010 om 07:47

Tirza

Dat blijft je dwarszitten he? Als ik zou moeten solliciteren,speelt er op dat moment een hoger belang,voor mij en nog belangrijker:voor mijn gezin.
Dan is het,op dat moment, toch volstrekt van ondergeschikt belang dat ik wil dat anderen mij nemen zoals ik ben?Maar goed,dat heb ik al meerdere malen uitgelegd,dat weet je.
En ja,als iemand stelt niet te verkeren in kringen waar tattoos voorkomen,vind ik dat vrij neerbuigend,ja....

Tirza G.

Tirza G.

25-06-2010 om 15:38

Yup

Het is de kift, hoogstwaarschijnlijk. Ik heb de kringen van Dirksmama met een glimlach gelezen. Het mens woont in Papoea-Nieuw Guinea. Ofzoiets. Of in Maori-country, of in elk geval in iets oververs. Dát zijn haar kringen en nee, in die kringen zijn blanke vrouwen van boven de 35 niet getatoeeerd.
Maar snappen doe ik het nog steeds niet. Ik heb vast kunnen stellen dat vrijwel iedereen boven de 25 tegenwoordig een tattoo heeft. En toch blijven de getattoeeerden er over bezig dat ze er op worden veroordeeld. Nou, dan worden er wel heel veel mensen door een klein groepje veroordeeld.

Tirza

Bastet

Bastet

25-06-2010 om 16:13

Tirza

Vrijwel iedereen boven de 25 een tattoo?Ik weet niet in welke kringen jij verkeert hoor!

Rembrand

Rembrand

25-06-2010 om 19:17

Tirza.

In Maori-country ( Nieuw Zeeland dus ) zijn juist heel veel vrouwen voorzien van een tattoo. Sommigen laten zelfs hun hele gezicht tatoeren
( Maorivrouwen dus ).
Maar ook kiwivrouwen ( niet hun gezicht, maar wel een mooie tribal ).
M.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-06-2010 om 20:02

Rembrand goed lezen

Tirza schreef: "...blanke vrouwen van boven de 35..." En ik denk dat deels wel klopt. Ik weet alleen niet hoezeer 'blank' Australië ook al overstag is.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-06-2010 om 20:05

Bastet

Ik moet zeggen dat het moeilijk wordt om iemand zonder tattoo tegen te komen. Als ik op mijn werk kijk is het aantal echt enorm. Veel daarvan zijn nog geen 25, dus tja ooit zijn ze er ook boven. Het is tegenwoordig dus de omgekeerde wereld, wil je opvallen dan neem je géén tattoo!

Bastet

Bastet

25-06-2010 om 20:40

Kaaskopje

Misschien valt het mij minder op,omdat het voor mij vrij gewoon is.Ik ben niet zo snel in shock..
Bastet

Kaaskopje

Kaaskopje

26-06-2010 om 23:07

Ik ook niet bastet

ik verwonder mij af en toe slechts

Bastet

Bastet

27-06-2010 om 09:23

Kaaskopje

Ik vind het juist zo zalig,als ik weer eens in bijvoorbeeld A'dam ben,om te zien hoeveel verschillende mensen er rondlopen,allemaal anders,allemaal gewoon zichzelf,niet bang om af te wijken,voor zover mogelijk aldaar.
Maar ook hier hoor,ik stond laatst bij de kassa,en zag in een oogopslag dat de ene cassiere bij sommigen door zou gaan voor ubertuttig,daarnaast een gothic cassiere compleet met piercing en zwart haar,daarnaast een islamitische cassiere met hoofddoek.
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.