Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Madelon

Madelon

01-08-2017 om 19:42

Lovergirl praktijken

Mijn zoon van 14 is nogal naïef. Nu het volgende. Een meisje valt hem al een tijdje lastig met verschillende accounts via DM, snapchat, insta, Facebook, whatsapp. Zodra hij haar blokkeert komt zij weer met een ander account. Niets lijkt tot haar door te dringen. Het meisje is 16 jaar oud. Ze zegt van hem te houden en dat zij alleen maar hem wil en niemand anders, ze wil "dingetjes" met hem doen. Ze wil steeds met hem afspreken en heeft geld geboden voor een afspraak. Ook heeft zij dure cadeaus beloofd. Mijn zoon kreeg geld van haar om hem te zien..hij is daar (heel dom) op in gegaan en heeft het geld aangenomen. Zij heeft hem meerdere keren geld geboden totdat haar ouders erachter kwamen dat zij het geld stal van haar zusje en ouders zelf. Tegen mijn zoon vertelde zij dat zij werkte! Hij heeft mij helaas nergens deelgenoot van gemaakt.

Mijn zoon heeft zich samen met mij moeten melden op het politiebureau omdat hij geld heeft aangenomen!!!! Ondertussen hebben wij contact gehad met de ouders en mijn zoontje betaalt 50 euro netjes terug. Mogelijk is het bedrag hoger maar niet te controleren.

Ik zit er eigenlijk best wel mee want als een jongen dit doet bij een meisje is die die jongen een loverboy of wat dan ook en is het meisje het slachtoffer.

Nu het omgekeerd is en zij hem geld biedt etc, lijkt hij dader!?? En zij het slachtoffer.

Ik zit hier best wel mee en snap al helemaal niet waarom er politie aan te pas heeft moeten komen. Als ik het eerder had geweten had ik zelf actie kunnen ondernemen maar mijn zoon wilde het zelf oplossen. Natuurlijk met hem al een gesprek gehad.

Stel je voor dat je dochter wordt lastig gevallen door een loverboy en hij een zaak maakt omdat zij iets heeft aangenomen zou hij denk ik niet serieus aangekeken worden.

Wat vinden jullie hiervan?

tante Sidonia

tante Sidonia

01-08-2017 om 22:39

heel apart

dat dit direct via politie gaat. Kan het zijn dat dit meisje haar ouders een heel ander verhaal heeft verteld; bijv. dat jouw zoon geld van haar eiste om hem te kunnen zien?

De essentie van een loverboy is vlg. mij dat het meisje in het begin wordt versierd met cadeautjes, maar daarna sex moet hebben met andeen waarvan het geld naar de loverboy gaat. Dat is toch niet aan de orde?

Manja

Manja

01-08-2017 om 23:14

Denk ook

Dat het meisje een heel ander verhaal heeft verteld.
Het kan natuurlijk ook nog zijn dat jouw zoon ook niet helemaal de waarheid heeft vertelt. Misschien is ie minder onschuldig als het lijkt. Ik weet het niet hoor! Misschien heb je alle conversatie van de 2 gelezen. Maar zelfs dan kunnen er berichten zijn die jij niet weet omdat ze verwijderd zijn.
Dat geld is ook idd een domme actie van beide pubers. Die politie heeft misschien andere info dan jij.

sexueel wervend

je zoon heeft hopelijk zijn lesje geleerd. ik hoop dat je het hele verhaal te horen krijgt. misschien wel op het politiebureau. mijn zoon kan ook nogal naief zijn. ik kwam een keer savonds, na een avondje in de kantine, terug naar de tent en daar bleek een volksoploop. een vader stond daar mijn zoon uit te kafferen, zoon zou iets met zijn dochter hebben uitgespookt. ik kende dat meisje wel. typisch geval van sexueel wervend gedrag. altijd bij jongens om de hals vallen of op schoot gaan zitten. ik had mijn zoon al voor haar gewaarschuwd. een hele zorg voor die vader.
de vader had blijkbaar wel door dat het niet helemaal deugde want toen ik hem vroeg wat er aan de hand was droop hij vloekend af.
de volgende ochtend ging ik maar eens rustig praten om te horen wat er nou eigenlijk aan de hand was. maar een ouder zusje hield mij tegen en bevestigde wat ik al dacht. zoon had niets fout gedaan. vader zou er niet over willen praten. prima. wel sneu.

Madelon

Madelon

02-08-2017 om 23:20

verhaal hetzelfde

Het meisje vertelt hetzelfde verhaal

Machteld

Machteld

03-08-2017 om 20:04

Volkomen omgedraaid

Ik vind het, op grond van wat jij vertelt, volkomen belachelijk. Natuurlijk: jouw zoon is slachtoffer en hoeft helemasl niks terug te betalen. Ik zou woest zijn. Idd draai het om. Meisje verleid met duur sierraad. Denk je dan dat zij op het matje moet komen om sierraad teryg te geven? Wat zij bij jouw zoon op zn kwetsbare leeftijd gedaan heeft is een soort stalking. Heel raar dit.

Hmmm

Ik ben een tijd niet hier geweest en weet niet hoe actueel dit nig is maar ik zeg: politiedossier op ragen, dan weet je welk verhaal daar is gedaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.