Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Mijn dochter word dik


Ik ben wel benieuwd of het meisje in kwestie nou echt dik is, wat is haar BMI bijvoorbeeld? Heeft ze een dikke buik?

En heeft ze misschien het idee dat een vriendin het niet gezellig vindt zonder bergen met snoep? Dat geen maat kunnen houden kan in de persoonlijkheid zitten, sommige mensen hebben echt het gevoel dat meer per definitie beter is en dan is een zak chips helemaal leeg kunnen eten het summum, maar onbeperkt mandarijntjes eten ook.

Uiteindelijk moet ze het wel echt zelf belangrijk vinden om gezonder te eten, want als je het gaat beperken gaat ze het snoepen inderdaad buiten je om doen en wordt het een verboden plezier ipv iets dat normaal is maar waar je volwassen mee om moet gaan.

WendelmoedM schreef op 06-02-2021 om 15:24:
RodeKrullenbol schreef op 03-02-2021 om 16:50:
WendelmoedM schreef op 03-02-2021 om 16:39:.

Met veel smaak zal dat niet zijn ... Eerder 'ongemerkt'!

Nou, dat valt wel mee. Ze vinden de ene groente beduidend lekkerder dan de andere en ik krijg ook wel reacties als "is er nog bloemkool" of "zijn er nog worteltjes over?".

Misschien heb ik rare kinderen. Of wij koken erg lekker.

Beste WendelmoedM,Wie "al gamend" eet, heeft zijn aandacht bij het gamen en niet bij het eten. Ik trok en trek in twijfel of je dan nog wel met smaak kunt eten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.