Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
thirteen

thirteen

08-11-2011 om 22:06

Moet ik er iets mee? zoon van 13 en voetbal

Onze oudste zoon is pas onlangs gaan voetballen, net voor de zomervakantie. Dat heeft diverse redenen waarom het pas zo laat is. Hij is ingedeeld bij de C-junioren en dan in het laagste elftal. Hij heeft ook niet echt voetbaltalent dus in die zin vind ik dat vrij logisch dat hij laag is ingedeeld. Nu echter begint de leider/trainer steeds vaker tegen hem te zeuren, over zijn voetballen, dat hij niet voldoende inzet toont, enz. Hij stelt zoon steeds in de spits op en laten we wel wezen, voor spits moet je nog wel een beetje talent hebben. Hij zegt, dan moet de bal naar hem komen, maar als hij dan niet naar de bal komt heeft hij ook weer commentaar.
Nu vanavond bij de training heeft hij gezegd dat zoon ook weer niet voldoende inzet liet zien. Moet ik er bij zeggen dat hij elke week braaf 2 keer per week gaat trainen! Waar andere spelers het nogal eens laten afweten, is hij er elke training. Maar nu zegt hij dat zoon eigenlijk beter nog bij de D's ingedeeld had kunnen worden en dat hij voortaan nog maar een halve wedstrijd opgesteld zal worden.
En ik vind dat eigenlijk nogal oneerlijk! Kijk, ik weet heus wel dat het geen toptalent is, en dat er echt wel wat meer pit in mag, maarre, zo kan ik er in dat elftal nog wel een paar aanwijzen!
Deze trainer/leider heeft al 1 speler "weggepest" en het lijkt er op dat hij dat met zoon nu ook aan het doen is, en ik heb sterk de neiging hier toch wel wat van te zeggen, zeker gelet op de inzet van andere spelers die niet eens de moeite nemen om te komen trainen!
Of ben ik nu weer zo'n zeur? (ik wilde al voorstellen dan nog maar de helft van de contributie te betalen, mag hij de andere helft voor zijn rekening nemen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

08-11-2011 om 22:45

Lijkt me niet normaal

bah! Ik heb zo'n hekel aan trainers die kinderen op zo'n manier de grond inboren en de lol in sporten op die maniwr ontnemen. Ik zou het zeker bespreken. Misschien eerst met de betreffende trainer en anders misschien met de jeugdcoordinator of het bestuur van de vereniging. Zeker bij het laagste team gaat het erom dat iedereen gewoon leuk speelt vind ik, prestatie is dan minder van belang dan wanneer je in de selectie speelt

Annet

Annet

08-11-2011 om 22:57

Over in de spits

Ik heb geen verstand van voetbalteams maar wel ervaring met hockeyteams. Nieuwe spelers worden meestal opgesteld in de voorhoede. Op andere plekken werkt het te negatief voor het spel om onervaren spelers neer te zetten. Bij hockey betekent dit meestal de rechtsvoor plek. Die is technisch makkelijker. De plek van spits gaat meestal naar een meer ervaren speler, als die er is.
In team van oudste (B elftal) zitten 5 nieuwe spelers. Dan wordt het pas echt lastig.
De benadering die jullie trainer/leider heeft, vind ik niet kunnen. Ik zou de commissie benaderen die daar over gaat. Benadruk dat je zoon altijd komt trainen, absoluut zich wil inzetten maar gedemotiveerd wordt door de trainer/leider. (die combinatie komt bij ons niet voor, dat scheelt weer, het is of een trainer of een coach)
De discussie over contributie zou ik maar achterwege laten

Bij onze hockeyclub worden nieuwe spelers inderdaad wel eens een leeftijdsgroep lager ingedeeld omdat ze zich daar makkelijker kunnen inwerken. Maar dat wordt dan vooraf gecommuniceerd met afspraken over de periode waarvoor dat geldt. Het is nooit een straf

Kaaskopje

Kaaskopje

08-11-2011 om 23:48

Hoeveel teamgenoten heeft hij?

Ik heb je verhaal aan mijn dochter laten lezen.
Haar opmerkingen:
1. Dat de trainer zei dat hij beter naar de D's had kunnen gaan klopt niet, want het gaat naar leeftijd. Per leeftijd heb je goed en minder goed.
2. Een trainer van een wat minder goed team zou moeten weten dat hij met mindere goden speelt en op dat niveau het beste eruit moeten proberen te halen, daar is hij voor tenslotte.
3. De speeltijd is ook afhankelijk van het aantal teamgenoten. Als er 18 jongens in het team zitten zal de speeltijd verdeeld moeten worden en dan is het logischer als de besten eerst worden opgesteld en de minderen meer achteraan komen te staan. Niet leuk, maar wel logisch. Als er gewoon genoeg spelers zijn voor een team en een normaal aantal wissels, zou hij gewoon volledig opgesteld moeten worden.

Toke

Toke

08-11-2011 om 23:50

Wat erg

sommige trainers missen echt alle pedagogische kwaliteiten om een goede trainer te zijn. Wat erg dat jouw zoon zo'n trainer heeft getroffen. Ik vind vooral ook de zogenaamde sanctie (nog maar een halve wedstrijd opstellen) echt niet kunnen. Het is geen selectieteam, en als het om sancties gaat is er inderdaad een groot verschil in inzet en opkomst. Wat nu te doen? Je zou een gesprek met de trainer kunnen aangaan, hem de kans geven uitleg te geven. Soms slaat iemand dan als een blad aan een boom om. Maar als je niet de indruk hebt dat het helpt, zou ik bij de vereniging checken of dit wel gewenst beleid is. Doen ze niks aan deze persoon, kijk dan of er een alternatief is binnen de club, en anders eventueel buiten de club. Zo'n man zou
echt elk enthousiasme bij je zoon de grond inboren. Kan niet de
bedoeling zijn. Dus niet te lang laten voortduren.

Toke

Toke

09-11-2011 om 00:00

Speeltijd vs teamsamenstelling

hm, ik ben het niet met Kaaskopje-dochter eens dat je meer speeltijd krijgt als je een goede speler bent. Het gaat hier immers om een laag team? Daar staat spelplezier bovenaan en moet vooral inzet en opkomst beloond worden.
Ik ben jeugdcoach in een andere tak van sport geweest, daar gold dat wie weinig kwam trainen, minder speeltijd kreeg. Ook al was het de topspeler van het team. Het is slecht voor ieders motivatie als je wordt opgesteld puur op basis van talent en niet op basis van inzet/motivatie/opkomst etc. Tenzij je in een selectieteam zit en op hoog niveau speelt, daar gelden andere normen. Maar daar kun je dan ook uitstappen als het je niet aanstaat. Maar dit gaat om een laag C-elftal, daar kun je niet zomaarvoor de halve wedstrijd (elke week) aan de kant worden gezet.

Voetbalbestuurder

Voetbalbestuurder

09-11-2011 om 09:57

Lastig

Ik ken me beide kanten wel voorstellen moet ik zeggen. Mijn dochter speelt in een laag D-elftal en die willen ook gewoon winnen. Ze zijn dan ook niet altijd even blij met een beduidend slechtere speler. Vaak is dat inderdaad dan iemand die nog nooit gevoetbald heeft. Het is dus ook best lastig om op latere leeftijd pas te beginnen. Mijn zoon speelde vorig jaar selectie en speelde elke wedstrijd maar 1 helft omdat hij een van de mindere was, dat is inderdaad echt niet leuk, bijkomend nadeel is dat je ook niet echt de kans krijgt om te verbeteren, daarvoor moet je speelminuten maken.
Voor het leerproces was het inderdaad beter om hem een leeftijdscategorie lager in te delen, maar dat kan helemaal niet zomaar. Daarvoor moet je dispensatie aanvragen bij de knvb en die geeft dat alleen vanwege een medische indicatie of omdat de club te weinig spelers heeft om een team op de been te krijgen, dan mogen er wat oudere spelers bij. Meisjes mogen wel een jaar langer bij een jongere categorie spelen.
Hoe de trainer tegen jouw zoon doet kan echt niet, je zoon is zo te horen juist enorm gemotiveerd. Verder moet hij juist speelminuten maken om te verbeteren en zijn achterstand in te lopen. Als hij echt gemotiveerd is zou je kunnen proberen om hem zoveel mogelijk te laten invallen bij andere teams (in dezelfde klasse) en misschien wat extra laten leren bij een voetbalschool ofzo om zijn achterstand in te halen, want die heeft hij helaas als hij pas op deze leeftijd begint, zelfs in het laagste elftal. Helaas zijn trainers ook altijd vrijwilligers dus meestal ben je als club al blij dat iemand het wil doen. Er zijn ook zat clubs die op de lagere elftallen niet eens een trainer hebben, die laten ze maar wat aanmodderen. Ik zou wel het gesprek aangaan met deze trainer, vooral over het punt van de speelminuten. Het klinkt wel als een nare man. Wie heeft toevallig Seinpost gezien afgelopen zondag? Zo zie ik het een beetje voor me. Ik weet niet of er te praten valt.

thirteen

thirteen

09-11-2011 om 11:34

Voorstellen

ja, tuurlijk kan ik me beide kanten voorstellen, maar ik vind de trainer/coach dit wel erg horkerig oppakken zo. Nogmaals, zoon is echt geen toptalent, dus het gaat mij er echt niet om dat hij hoger moet ofzo. Vind het wel prima op deze manier. Wel vind ik op deze leeftijd het verschil zo groot, het ene kind is al bijna 2 meter, onze zoon nog rond de 1.50. Dus je ziet hem ook vaak inhouden tegenover zo'n grote beer, wat ik ook wel weer snap.
En over dat bij de D's blijven. Er is nog speciaal naar gekeken door de vereniging vorig jaar, hij heeft nog wat wedstrijden met de D's meegedaan om er speciaal naar te kijken. En toch hebben ze besloten hem bij de C's in te delen.
Ik ga het toch maar eerst voorzichtig aankaarten bij de trainer/coach en als ik daar geen respons krijg bij de technische leiding. En ja, als het echt niks wordt, dan misschien maar een andere vereniging. Zou wel jammer zijn.

Puck

Puck

09-11-2011 om 11:50

Voetbalbestuurder

"Mijn dochter speelt in een laag D-elftal en die willen ook gewoon winnen. Ze zijn dan ook niet altijd even blij met een beduidend slechtere speler. Vaak is dat inderdaad dan iemand die nog nooit gevoetbald heeft."
En dat is nu precies de taak van een goede trainer: de kinderen aan de ene kant beter te leren voetballen, maar aan de andere kant de kinderen ook bijbrengen dat er meer is dan alleen maar willen winnen en dat leuk samen spelen en teamgeest minstens zo belangrijk zijn. Dat is tenminste het beleid bij de vereniging waar ik leider ben voor de lager geplaatste teams.

thirteen

thirteen

09-11-2011 om 12:42

Hier ook

niet een heel grote vereniging hoor, en ik kan me inderdaad voorstellen dat bij selectie-teams de norm wel wat hoger ligt. Maar we hebben het hier over een team in de 4e klasse. Waar ik overigens ook nogal veel verschil in vind. tot nu toe hangt het team een beetje in de middenmoot, veel verloren, paar gewonnen. En echte talenten nee, die zitten er sowieso niet in, anders speelden ze ook wel in een hoger team denk ik. Maar om zoon daarvoor nu te straffen, dat gaat me dan wel een beetje te ver. We hebben goede redenen gehad hem niet eerder op voetbal te doen, en het ontbreken van talent was er daar 1 van
Allebei nogal behept met het voetbalvirus hebben we wel enig zicht op dit spelletje en het is gewoon niet echt een voetballer. Maar goed, wat ik al zeg, we zullen eens met de trainer/coach babbelen. Dat hij net als ieder ander reserve moet staan vind ik niet meer dan logisch, maar wel op basis van eerlijkheid. In de tijd dat ik zelf nog leider was hielden we gewoon een bestand bij wie er wanneer reserve was geweest en zo wisselden we dat eerlijk af. Zodat iedereen min of meer een gelijke hoeveelheid speelminuten had.

Voetbalbestuurder

Voetbalbestuurder

09-11-2011 om 14:24

Kleine/grote vereniging

In jullie geval lijkt me een grote vereniging juist veel plezieriger. Als ik hoor dat hij vierde klasse speelt vind ik dat best hoog. Bij ons speelt het laagste c-elftal 6e klasse. Je zoon is inderdaad wel erg klein, op deze leeftijd is er een groot verschil, mijn eigen zoon loopt daar ook tegen aan. Veel zijn al groter en sterker dan hij. Ik ben het er ook niet mee eens dat de 1 meer speelminuten krijgt dan de ander, volgens ons beleidsplan mag dat ook niet eens maar sommige trainers doen gewoon waar ze zelf zin in hebben. Bij mijn zoon in het elftal speelt ook een heel klein en tenger jochie dat langer bij de C is gebleven om deze reden. Voor de knvb is dat echter geen reden hoor, het is ons gelukt met een medische verklaring omdat het jochie adhd heeft. Dus dat daar serieus over gepraat is bij jullie zegt niks. Hier lopen sommige trainers ook maar te roepen dat ze dispensatie gaan aanvragen, maar die zijn dan niet op de hoogte van de knvb-regels, die hebben de klok horen luiden. Als je een goeie trainer hebt dan moet die inderdaad kunnen zorgen dat eea in goede banen gaat ook ivm de niveauverschillen, maar vaak is helaas de keus of geen trainer of dan toch maar een wat mindere.

Puck

Puck

09-11-2011 om 16:12

Kan je zo niet zeggen voetbalbestuurder

niet iedere regio heeft eenzelfde hoeveelheid klassen dus je kunt niet per definitie zeggen dat een team dat 6e klasse voetbalt een lager niveau speelt dan een 4e klasse team in een andere regio.
En als er bij jullie toch trainers zijn die zich niet aan het beleid van de vereniging houden dan lijkt het me een taak van het bestuur om daar tegen op te treden. passen ze zich niet aan het beleid van de club dan kunnenze vertrekken.
En alleen klein zijn hoeft helemaal geen reden te zijn. Mijn kind is ook veruit de kleinste van zijn team, maar hij gaat er als keeper altijd wel helemaal vol voor en laat zich ook door een stoere forse jongen niet uit het veld slaan. Dat heeft meer te maken met zelfverzekerdheid dan met de lengte op zich. Die kleine jongetjes zijn juist vaak veel te snel voor die grote jongens en zijn ze juist te snel af. Prima middenvelders

Stenna

Stenna

09-11-2011 om 20:25

Eraf gehaald, club gewisseld

Paar jaar terug had mijn zoon ook een trainer die hem altijd moest hebben, op een erg vervelende manier. Hem verging alle lol in de sport (was geen voetbal maar andere balsport). Ik heb met trainer gepraat, die zag het probleem niet zo, later kreeg ik zelfs zelf nog ruzie met de man (dat heb ik helemaal niet snel). Toen zoon het jaar erop dezelfde trainer weer zou krijgen wilde hij stoppen, zo zag hij er tegenop. Wij hebben er toen voor gekozen hem van de club af te halen, hij sport nu al een paar jaar tot volle tevredenheid bij een andere club. Ietsje verder rijden maar graag over voor het plezier dat hij nu weer terug heeft. Toen wij lidmaatschap opzeiden met de reden erbij hoorden we overigens dat dit met deze trainer ook al eens eerder gebeurd was met een andere jongen.

thirteen

thirteen

09-11-2011 om 22:35

Wisselen van club

ik ben daar nog niet aan toe nu Er speelt ook wel een beetje sentiment mee bij deze club, het is de club waar ik zelf ook al van klein meisje af aan kom. Ik zou het heel moeilijk vinden mijn kind zomaar in een ander shirt te zien.

Voetbalbestuurder

Voetbalbestuurder

10-11-2011 om 08:45

Bestuurder-af

Puck ik noem mezelf wel voetbalbestuurder, omdat ik vaker onder die nick heb gereageerd, maar in feite ben ik dat niet meer vanaf dit seizoen, een van de redenen was dat ik te weinig vat kreeg op juist dit soort zaken met trainers enzo. De portefeuilles waren verdeeld en de voorzitter hield zelf voetbalzaken. In feite blijkt de voorzitter gewoon de baas te zijn van zo'n club, ik zie dat bij andere verenigingen ook. Ik heb/had niet veel verstand van voetbal, maar binnen een vereniging met eigen pand en horeca, verhuur van pand etc, zijn genoeg andere zaken die aandacht behoeven. Maar goed je bent wel moeder en je kinderen voetballen ook, dus je ziet en hoort een hoop langs de lijn, dus je kaart die dingen toch aan. Dit leidde keer op keer tot enorme ruzies met de voorzitter of het werd gewoonweg ontkend. Uiteindelijk heb ik besloten daar mijn energie niet meer in te willen steken. Zolang mijn kinderen het naar de zin hebben bij de club blijf ik en anders gaan ze ergens anders spelen. Tnt hebben zij telkens weer geluk met hun trainers/leiders, maar ik zie heel treurige dingen om mijn heen. Een bekende van mij heeft een keer een hele wedstrijd wissel gestaan, de coach dacht in de rust, nou het gaat lekker we staan goed voor, dus waarom zou ik wisselen (dat gaf hij zelf als reden bij navraag). Blijkbaar dacht de coach dat hij het Nederlands elftal coachte ofzo. De betreffende moeder heeft hem het beleidsplan onder ogen geduwd en hij gaf aan dat hij nieuw was en het nog niet aan zijn hoofd kende, maar dat hij er dan voortaan rekening mee zou houden. Ja duh zonder beleidsplan kun je toch zelf ook wel bedenken dat dat niet de bedoeling is, je werkt met kinderen hoor. Of moet je daar vrouw voor zijn om dat te kunnen bedenken?
Klein hoeft misschien geen handicap te zijn maar de topicopener geeft zelf ook aan dat haar zoon toch wat afschrikt van de omvang van de tegenstanders. En thirteen ik snap je sentimenten om niet van club te willen veranderen, maar het belangrijkste is dat je zoon het naar zijn zin heeft. Ik denk niet dat een ander team een oplossing is, omdat de club daar te klein voor is? Het staat of valt echt met de trainer en coach en als je daarmee geluk hebt kun je het heel erg naar de zin hebben. Zou je zelf die rol niet op je kunnen nemen? Overigens wist ik niet dat de klassenindeling afhangt van het district, dus misschien is bij jullie dan vierde klasse lager dan bij ons, bij ons is vierde klasse niet echt slecht ofzo. En thirteen probeer even de aflevering van Seinpost van afgelopen zondag terug te vinden op uitzending gemist, daar was ook zo'n jeugdcoach, leuk om te zien.

Sahara

Sahara

10-11-2011 om 10:22

Klein

Mijn zoon speelt in de E. Hij is 1.35 en altijd de kleinste in het veld. Maar ook een van de beste spelers van zijn team. Klein maakt dus niets uit.

Bij onze vereniging is de afspraak dat alle kinderen even veel speeltijd krijgen. In het team van mijn zoon zijn een paar goede kinderen, een paar minder goede kinderen en een heel slecht spelend kind. Mijn man en nog iemand trainen het team. Iemand anders coacht. Ze hebben wel een heel wisselsysteem om te voorkomen dat alle minder goede kinderen tegelijk in het veld staan.

Het gaat volgens mij heel goed. Ik hoor nooit gemopper van ouders dat hun kinderen teveel gewisseld worden of te lang aan de kant staan. Overigens moet ik wel bekennen dat mijn zoon eigenlijk nooit gewisseld wordt. Hij is de de beste verdediger en als hij eruit gaat scheelt dat meestal wel een paar doelpunten tegen. Toch hoor ik daar nooit commentaar op. De keeper wordt trouwens ook nooit gewisseld. Kinderen willen namelijk wel leuk spelen maar ook graag winnen. En mijn zoon heeft ook wel eens een seizoen gehad dat ze alles dik verloren en dat is echt niet leuk. Dat is zo demotiverend.

Het enige dat de trainers en coach van alle kinderen verwachten is dat ze altijd hun best doen en wel door blijven lopen. Stil staan omdat ze moe zijn is niet de bedoeling. Want ook al kan je niet voetballen. Als je lekker mee loopt dan loop je vanzelf de tegenstander in de weg.

Ik zou trouwens wel op zoek gaan naar een andere club als het niet snel beter gaat met de coach. Zo is het niet leuk en wordt het ook niet leuk. Ander alternatief is vragen of zoon in een ander team geplaatst kan worden en dan ook aangeven waarom je dat graag wil.

thirteen

thirteen

10-11-2011 om 11:41

Vanavond

heeft zoon weer training. We hebben besloten dat man even meegaat met hem en de coach even spreekt. Gewoon even kijken wat er nu precies is gezegd. En ook aangeven dat wij dat dus niet acceptabel vinden als hij op die manier aan de kant gezet wordt. Ander team, dat is geen optie, er zijn maar 4 C-elftallen en hij speelt al in het laagste natuurlijk. Andere club, dat zeg ik, dat weet ik nog niet. Zal zoon zelf ook iets over moeten vinden.
Ja, hij komt wat tekort tov teamgenoten, maar he, zelf was ik al 18 toen ik voor het eerst met voetbal begon! Ik mocht vroeger niet namelijk. Dus in die zin vind ik dat ook niet een juist argument.
We zullen vanavond even afwachten!

En over die voetbalschool waar iemand het over had, waar vind ik zoiets?

Puck

Puck

10-11-2011 om 12:46

Niet vlak voor trainen

prima dat je man actie onderneemt, maar vlak voor de training is daar eigenlijk niet het juiste moment voor. Dan is de trainer al bezig met de voorbereidingen enat betreft voetbalscholen: een uitgebreid gesprek kan het dan ook niet worden want de andere kinderenwachten natuuk ook op hun trainer. Wat je wel kunt doen is meegaan en aangeven dat je op korte termijn eens wilt overleggen hierover. Dat schept meer ruimte voor een goed gesprek.
AtW

Puck

Puck

10-11-2011 om 13:02

Ik was nog niet klaar

sorry, mijn tabletje liep vast en ik kon alleen nog maar verzenden.
Dus vervolg: wat betreft voetbalscholen, die schieten de laatste jaren als paddenstoelen uit de grond, ik denk dat je met googelen al een heleboel moet kunnen vinden. En tijdens de vakanties ijn er ook altijd wel clinics.
Voetbalbestuurder: waardevolle aanvulling om te zeggen dat je ex-bestuurder bent. Jammer en frustrerend dat het dan niet gelukt is om zo'n voorzitter wat te laten inbinden.

thirteen

thirteen

10-11-2011 om 13:10

Ik zal man zeggen

om eventueel na de training dit te bespreken
Ik wil het liever niet zo heel spannend maken door aan te geven dat we een gesprekje willen, dat voelt zo zwaar. Beter is om het gewoon even tussen neus en lippen door bespreekbaar te maken denk ik.

Puck

Puck

10-11-2011 om 13:20

Dertien

Als je niet van te voren aan wil geven dat je even wilt praten dan kan je man natuurlijk ook je zoon ophalen na de training, dan kan je het wel "tussen neus en lippen door" bespreekbaar maken.

thirteen

thirteen

10-11-2011 om 13:38

Man

vindt het niet erg hoor En zo kan hij zelf ook even kijken hoe de inzet van zoon tijdens de training is.

Voetbalbestuurder

Voetbalbestuurder

10-11-2011 om 14:54

Voetbalschool

Inderdaad schieten die scholen als paddestoelen uit de grond. Je kan even googelen op voetbalschool, voetbalacademie, wiel coerver, de complete techniek, eventueel in combinatie met je woonplaats of van de dichtsbijzijnde (middel)grote plaats dan kom je misschien wel wat tegen.
In schoolvakanties worden ook vaak workshops of techniekdagen gegeven.

thirteen

thirteen

10-11-2011 om 21:43

Bah

wat een nare man! Hij schuift het niet lopen in het elftal dus volledig op onze zoon! Omdat hij niet zo goed is, omdat hij voetbalervaring te kort komt en als het dan slecht loopt dan heeft dat ook zijn weerslag op de rest van het team! Dat sommigen dan niet komen trainen, ach, ze hebben zich toch afgemeld?
Ik kijk het even aan, nu man er iets van gezegd heeft hoe het verder gaat, maar anders ga ik het met de technische leider opnemen! Waar slaat dit op zeg!

Puck

Puck

11-11-2011 om 08:49

Vervelend

Kennelijk zoekt ie gewoon een pispaaltje om zijn eigen disfunctioneren de schuld te geven ofzo. Waardeloos dat 1 kind daar de dupe van moet worden. Hoe vinden de andere ouders hem trouwens als trainer? Als die ook ontevreden zijn dan kun je samen misschien iets ondernemen. Verder heb ik respect voor de rustige manier waarop je het aanpakt, ik geloof dat ik veel minder relaxed zou reageren en dezelfde avond al bij de voorzitter zou staan stampvoeten. Knap hoor dat je dat kan. Maar ik zou het ook niet al te lang laten doorsudderen, dat gaat alleen maar ten koste van het spelplezier van je zoon. Maar misschien heeft de trainer na een nachtje slapen ook wel meer het licht gezien en draait hij bij. Hou je ons op de hoogte?

thirteen

thirteen

11-11-2011 om 10:03

Wat zoon er van vindt

Zoon was dinsdag natuurlijk niet zo heel blij, of hij van gister wat heeft meegekregen weet ik niet, ik wilde eerst even checken of zoon het wel goed begrepen had. Maar dat was dus inderdaad zo.
Ik wil zaterdag even afwachten, kijken wat hij dan doet met zoon, en als hij hem dan een halve wedstrijd laat voetballen vraag ik daarna aan zoon wat hij er van vindt en wat hij wil.

thirteen

thirteen

12-11-2011 om 17:00

Nou lekker dan! gepest!

nu dus een huilend kind hier, gepest in de kleedkamer, het verlies is ZIJN schuld enzenz. Mail naar de jeugdcommissie is al verzonden! Jakkes!

Bah wat akelig

Die arme jongen! Laat ze die voetbal lekker in hun.. Ok laat maar. Maar is er geen leukere, gezelligere sport die hij zou kunnen doen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

thirteen

thirteen

12-11-2011 om 19:50

Vertigo, vast wel

alleen zal zoon die keuze zelf moeten maken. Voorlopig maar even afwachten wat de jeugdcommissie gaat doen met de mail.

Sahara

Sahara

13-11-2011 om 11:55

Belachelijk

Ik hoop toch wel dat die coach ingegrepen heeft. Je kan nooit een wedstrijd verliezen door een speler. En zeker niet door iemand die vooraan staat. Kom op zeg.

Ik zou er gelijk klaar mee zijn. Er zijn vast wel meer voetbalverenigingen. Ik zou daar maar eens gaan kijken. Hem mee laten trainen en daarna inschrijven.

Verder zou ik mijn kind bij de huidige vereniging uitschrijven en de contributie terugeisen. Ze willen hem immers niet, nou dan hoeft hij ook niet te betalen.

thirteen

thirteen

13-11-2011 om 16:23

Reactie van de vereniging zelf

is prima hoor, vandaag al een mail en het wordt doorgezet naar degenen die de C-junioren coördineren enzo. Dus voorlopig wil ik dat wel een kans geven. Plezier staat voorop zei ook de jeugdvoorzitter!
Om nou meteen de hele vereniging de schuld te geven van 1 coach gaat me ook wel erg ver.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.