Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Numerus fixus studie

Morgen, of eigenlijk vannacht, is de toewijzing van de numerus fixus. Nog meer pubers die met spanning zitten te wachten?


na de examens vallen er diverse mensen af doordat ze niet geslaagd zijn. dit jaar waarschijnlijk meer dan gewoonlijk doordat er nu geen corona-hulp meer is (wegstrepen van vakken etc). 
Ik ben destijds eind augustus nog geplaatst voor een studie, omdat iemand op het laatste moment nog besloot om iets anders te gaan doen. Je weet maar nooit Jippox! 

Kimdekim

Kimdekim

16-04-2023 om 17:18 Topicstarter

ik hoop toch dat er nog 25 mensen afvallen omdat ze een andere studie geaccepteerd hebben eigenijk.  Want anders moet er hier nog een plan B komen.  En die is er eigenijk niet. 

dan

dan

18-04-2023 om 12:31

Liefie_xxx schreef op 16-04-2023 om 17:04:

na de examens vallen er diverse mensen af doordat ze niet geslaagd zijn. dit jaar waarschijnlijk meer dan gewoonlijk doordat er nu geen corona-hulp meer is (wegstrepen van vakken etc).
Ik ben destijds eind augustus nog geplaatst voor een studie, omdat iemand op het laatste moment nog besloot om iets anders te gaan doen. Je weet maar nooit Jippox!

En misschien vallen er ook nog mensen af die zich voor meerdere studies hadden ingeschreven?

Kimdekim

Kimdekim

20-04-2023 om 17:24 Topicstarter

pfoeeeee vandaag toch een plaatst aangeboden gekregen.  Zoonlief is zo blij. 

Oh, zo snel al! Fijn hoor Kim!

Kimdekim schreef op 20-04-2023 om 17:24:

pfoeeeee vandaag toch een plaatst aangeboden gekregen. Zoonlief is zo blij.

Wat fijn! 

Hè gelukkig!

Liefie_xxx schreef op 16-04-2023 om 17:04:

na de examens vallen er diverse mensen af doordat ze niet geslaagd zijn. dit jaar waarschijnlijk meer dan gewoonlijk doordat er nu geen corona-hulp meer is (wegstrepen van vakken etc).
Ik ben destijds eind augustus nog geplaatst voor een studie, omdat iemand op het laatste moment nog besloot om iets anders te gaan doen. Je weet maar nooit Jippox!

Ik denk dat het een slachtveld wordt… Ik ben mentor van een vierde klas en deze lichting heeft het meest te lijden gehad van Corona. Ze gaan het moeilijk krijgen op het MBO… Denk dat veel gaan zakken op de 5,5 gemiddeld. 
Onze doelgroep heeft ook nog eens ouders die weinig kunnen helpen. 


SuzyQFive schreef op 20-04-2023 om 20:11:

[..]

Ik denk dat het een slachtveld wordt… Ik ben mentor van een vierde klas en deze lichting heeft het meest te lijden gehad van Corona. Ze gaan het moeilijk krijgen op het MBO… Denk dat veel gaan zakken op de 5,5 gemiddeld.
Onze doelgroep heeft ook nog eens ouders die weinig kunnen helpen.


Wacht maar tot je ziet wat er van het basisonderwijs komt. Die hebben in veel gevallen ook geen thuisonderwijs genoten er zijn grote achterstanden ontstaan.

Dat is goed nieuws Kim, nu hopen dat hij slaagt voor zijn examens!

Kimdekim

Kimdekim

21-04-2023 om 09:07 Topicstarter

MamaE schreef op 21-04-2023 om 00:35:

Dat is goed nieuws Kim, nu hopen dat hij slaagt voor zijn examens!

Inderdaad, maar ik denk dat dat wel goed komt

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.