Labello
10-09-2013 om 14:55
Oef
Zoon komt straks thuis met een meisje die hij heel erg leuk vindt...........
Spannend dus..........

Kaaskopje
11-09-2013 om 11:14
De eerste keer?
Dat vond ik ook spannend hoor Inmiddels heb ik er in totaal 4 over de vloer (gehad). Afgelopen zomer hebben we voor het eerst voltallig met de aanhang van beide dochters gebarbecued. Ik vond dat enorm gezellig.

rutiel
11-09-2013 om 12:10
Spannend ja!
Ik weet nog dat ik me er enorm in verdiepte, dat eerste vriendje van mijn dochter. Wat hij deed, waar hij woonde e.d. Heel raar toen het uit raakte
Na drie vriendjes ben ik nu wat afstandelijker geworden. Ik zie wel wat het wordt. Maar ik kan me nog goed de spanning van het eerste vriendje herinneren ja.
Veel plezier in elk geval!
n@nny

Labello
12-09-2013 om 23:20
Het is aan.......
Tegen ons heeft hij nog niets verteld maar op facebook staat het: ze hebben verkering.

lennest
23-09-2013 om 14:58
Grappig dat het al wel op Facebook staat.... Kijk, dáár speelt het sociale leven af, niet thuis....

skik
24-09-2013 om 10:57
Hebben
Grappig, die verkorting van 'we hebben twee weken verkering' via 'we hebben twee weken wat' tot 'we hebben twee weken'. Ik vind het nog steeds raar klinken: we hebben een maand.
skik
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.