Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Stepat

Stepat

15-01-2015 om 23:10

Onbekend vriendje laten slapen bij dochter of niet?


Zena80

Zena80

28-01-2015 om 08:48

Hier ook niet...

Mijn dochter van 11 mag ook niet bij haar neefje van 12 of bij vriendjes op de kamer logeren van mij. Als de kinderen in groep 8 op kamp gaan slapen meisjes toch ook apart van jongens. Toen mijn dochter 8 was mocht ze ook niet bij vriendjes op de kamer slapen. Dit is geen grap. MIjn dochter is best wel nieuwsgierig naar sex en ik ga het risico niet nemen dat ze straks eerder gaat experimenteren dan goed voor haar is. Er zijn vast ook kinderen die daar helemaal geen interesse in hebben. Ik vind het vervelend dat hier op het forum mensen denken dat dit een grap is als iemand zegt dat hij vindt dat jongens en meisjes apart horen te slapen. Er zijn in de wereld zat culturen waar ze het raar vinden dat jongens en meisjes samen op een kamer mogen slapen. Leven en laten leven, toch?

Barvaux

Barvaux

28-01-2015 om 10:24

valt me tegen Elisa

Het valt me vooral van jou tegen Elisa dat je nog met dat fabeltje van die 7 seconden komt... Hoe houd je ook weer al die hoaxen en broodjesaap in leven?

http://www.bbc.com/future/story/20140617-how-often-do-men-think-about-sex

Ad Hombre

Ad Hombre

28-01-2015 om 10:34

Elisa

Als ex-puberjongen moet ik dat toch ontkennen. Dit soort statistieken slaan gewoon nergens op en dan sta ik toch bepaald niet bekend als iemand met een laag libido.

Goeden dag iedereen

ik ben vader van een kind en hij is 14 jaar.

zijn moeder heeft nieuw vriend ontmoeten en mijn kind gaat ook naar vriend wonen.

het is office bij mij in geschrijven.

mijn vraag is heb ik recht als vader mijn kind niet naar haar vriend laten slapen.?

want ik ken die man niet en vertrouw ik die man ook niet.

wat is hier recht van ? heb ik recht mijn kind ophalen?

Danke voor jullie reactie

Daar heb je geen recht op. In de tijd dat je zoon bij zijn moeder is beoordeelt zij met welke volwassenen je zoon omgaat.

Tenzij je een strafbaar feit kunt bewijzen kun je niemand uitsluiten van de contacten met je zoon bij moeder.

Je kunt wel met je zoon spreken dat als er zich zaken voordoen die niet deugen of waar hij zich niet goed bij voelt dat hij dat met jou kan bespreken. En dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat je moeder en vriend belastert maar dat je je zorgen uitspreekt. Er is niets gebeurt. Maar als je je zorgen maakt kan zoon zorgen met jou bespreken.

En dan kun je hem hopelijk ook helpen. En ja, regels zijn natuurlijk overal anders. Realiseer je ook heel goed dat je zoon zijn moeder ook niet wil missen en als jij er op uit bent om moeder te belasteren dan gaat je zoon steeds minder tegen jou vertellen. Want het is ook zijn huisgezin, waar hij woont.

ze moet elkaar beter leren kennen ik weet niet hoe lang de relatie

is maar die is eerste keer zo ik mee gaan kijk wie de jongen is dat het wel de persoon is die hij voor doet 

je moet niet iedereen vertrouwen zeker niet de eerste keer 

kijk wat ik zal doen is de eerst keer hun elkaar beter leren kennen waar dat zal zijn

bij haar huis en bij hem huis dan zal je misschien 6 aan 8 maanden

doen dan kan je kijken hoe het gaat dan ken je kijken voor slapen

als je ouders zijn zal ik de misschien maand mee gaan op verzitten en dan op je gevoel kijken wat je kan verder uitbreien als je niet weet wanneer je wat moet doen kan je mij van hier bericht steuren dan kan ik je misschien je veder helpen   

Dus je vrouw vraagt naar je mening maar is eigenlijk niet van zins om je mening mee te laten wegen in wat haar beslissing lijkt te zijn. Is dat vaker zo?

Eerlijk gezegd kan ik me heel goed voorstellen dat jij het te snel vindt. Anderszijds: als zij er aan toe zijn gaan ze toch wel sex hebben met of zonder jouw toestemming of die van je vrouw.

In dit geval zou ik erop aan sturen om de jongen wel te laten slapen maar niet op haar kamer. Grote kans dat je dochter dat heel stom vindt en het of misschien daarom helemaal niet meer wil, of het stiekem toch doet. Wat ik dan in dit geval oogluikend toe zou staan.

tssssssssssssssssss oud bericht

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.