Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ook slapeloze nachten van puberende dochter

Wat een herkenning in het verhaal van Triest66. Ik heb geen tweeling, maar slechts 1 bijna onmogelijke puber van bijna 17. Gaat compleet haar eigen gang, negeert pa stelselmatig, zit op haar kamer, op school of is aan het werk, kan niet lief zijn tegen haar 4 jaar jongere zusje. Madam kan niet tegen kritiek en presteert het om mij gewoon meer dan 24 uur dood te zwijgen als ik iets doe of zeg wat haar niet aanstaat. Heb onlangs een fles drank op haar kamer gevonden maar die is van een vriendin (zegt ze...natuurlijk) en vanmiddag reed ik langs haar school en betrapte haar op heterdaad op een bankje met een sigaret in haar hand. Verklaring: Het was echt de eerste keer mam, je moet alles toch een keer proberen?? Ik word er helemaal knettergek van. Probeer er altijd voor haar te zijn, ze kan met alles bij me terecht maar ik voel het zo langzamerhand als éénrichtingsverkeer. Ze heeft sinds kort een nieuwe beste vriendin, en vanaf het begin had ik geen fijn gevoel bij die meid. Ze is een jaar ouder dan mijn dochter en ik heb het idee dat die vriendin haar meetrekt(dat zou ook de eigenaresse van die fles drank zijn). Ze zat vanmiddag ook bij mijn dochter op het bankje.... Ik weet ook dat het weer goed komt maar voorlopig lig ik er nog lang en vaak wakker van vrees ik!

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.