KRO
13-11-2008 om 11:03
Ouders gezocht!
[ Betaald bericht ]
OUDERS GEZOCHT!
Heb je vaak geen idee wat er in het hoofd van jongeren omgaat?
Zou jij jouw kinderen beter willen begrijpen?
Wil je daar hulp bij hebben?
Wij zijn op zoek naar ouders van jongeren in de leeftijd van 15 t/m 21 jaar om samen onder deskundige begeleiding te praten over de problemen die hun kinderen hebben in hun vriendschappen en relaties.
Wij helpen bij het bespreekbaar maken van intieme onderwerpen. Door een open positieve discussie aan te gaan willen wij jullie dichter bij elkaar brengen.
Samen met een expert op dit gebied wordt er advies gegeven en gaan jullie opdrachten of activiteiten doen. Individuele problemen worden aangepakt en opgelost.
Nieuwsgierig en wil je meer weten over deze nieuwe televisieserie? Neem dan contact met ons op. Natuurlijk gaan we discreet met het verhaal om.
SMS "KRO" en je naam naar 06-51452874
Of: bel naar 035 - 677 37 96 (vraag naar Ellen Schutten)
Of: e-mail naar [email protected]
Ellen Schutten,
programmamaker Palm Plus, in opdracht van de KRO
Tirza G.
13-11-2008 om 23:48
Dat zou ik nou wel willen
Samen met mijn kinderen. En dan alledrie verkleed, met zo'n stemvervormer en zo'n lamp achter je dat je alleen een schaduw ziet.
He ja. Coooooooool. Dan meld ik het vantevoren effe hiero, dat jullie me kunnen zien en niet herkennen, goed?
Tirza
Silone
14-11-2008 om 11:02
Hmmm
Kunnen ze d'r niet beter een takkenrace van maken? Die zijn tegenwoordig in overvloed aanwezig, schijnt. Past ook goed in de slaapverwekkende retrotrend.
Tirza G.
14-11-2008 om 22:15
Gevlucht ![]()
De KRO is gevlucht. Naar de rubriek seksualiteit. Wat een grappige wending. Het gaat dus helemaal niet over wat er in het hoofd van je puber omgaat. Het gaat over wat er in de broek van je puber omgaat.
Tirza
Tirza G.
15-11-2008 om 15:39
Ach tops
Weet je wat we doen voor die knagia van jou? We halen Martin Gaus van stal en starten een programma over therapie bij de huisdeur. Cavia-counselling. Kijkcijfercanon, wat ik je brom.
Tirza
Tirza G.
15-11-2008 om 19:12
Briljant
Bastet, die kun je in je zak steken. Dat ik die nou zelf niet bedacht heb
Daar kun je de rechten op claimen, dan begint het geld al te lopen voordat de TVshow begint.
En misschien dan ook meteen maar een cavia-Char en een cavia-Derek Ogilvie. Voor de caven die niet meer onder ons zijn.
Tirza
rutiel
16-11-2008 om 16:11
Snif
Heb ik net mijn tak getraind om te zwaaien als ze op tv verschijnt... gaat het wéér niet door.
Mijn cavia bijt trouwens: kan daar niet een problemenrubriek over geopend worden op tv?? Ik wil mijn cavia dan wel met zo'n schaduwlamp op tv. En het gewhiep moet natuurlijk ook vervormd worden.
n@nny
Tirza G.
16-11-2008 om 19:56
Ik zie wel een oplossing n@nny
maar het is wel een hele drastische. Gevoelige mensen moeten dit maar even niet lezen.
Train bijt-cavia zódanig, dat-ie zwaaipoot van tak afbijt.
Taraaaaaaaaaa. Real-life-soap. Dierenambulance erbij, zwaailichten, alles, heel de rataplan, caaf in beklaagdenbankje, tak op IC........dat kunnen we jarenlang uitmelken.
Tirza
Silone
17-11-2008 om 08:44
Als je
de laatste 10 berichten leest, en dan de startvraag, dan wordt het ineens heel helder allemaal.
Het is toch logisch dat tieners problemen hebben met relaties aangaan, ik bedoel maar, met zúlke ouders ![]()
Plien
17-11-2008 om 11:03
Dat wordt een
... takkesoap
. The Bold and the Cavia. Emergency Room: Takkentrauma. CSI Caviatown. Law & Order: criminal cavia! Animal Planet heeft vast ook wel interesse. Komt helemaal goed 
Jujube
17-11-2008 om 13:12
Of films
'The good, the bad and the cavia', 'The cook, the thief, his wife and her cavia', 'Lock, stock and two smoking cavia's', etc.
Bastet
17-11-2008 om 14:10
Goh ja
The Cavia Always Rings Twice,The Last Cavia of China,
en in Striptease paaldansende takken.
Bastet
Plien
18-11-2008 om 11:52
Lol bastet!
Bij die paaldansende takken doe ik het bijna in mijn broek van het lachen 
Dances with Cavia's, is dat nog wat?
rutiel
18-11-2008 om 13:13
Paaldansende takken
Oei, dat wordt meer iets voor mensen met betere ogen dan ik vrees ik. Eer dat ik mijn varifocusglazen in de juiste stand heb gezet om van de paaldansende takken te kunnen genieten zijn die allang een braamblaadje gaan zoeken.
Eh... misschien meer iets zoeken in de sfeer van omroep Max: ("nu in Maxie Taxie: de grootste en dikste wandelende tak ter wereld") voor mijn leeftijdsgroep??
n@nny
Tirza G.
18-11-2008 om 18:52
Meisjes
Hoewel ik jullie creativiteit zeer waardeer, vind ik het tóch jammer dat het het pad van de makkelijke, goedkope, snelle centen op gaat.
Ik zou graag voor deze diertjes ook wat verheffender programma's willen maken, met diepgang, zodat we meer te weten komen over het leven en werken van onze Vriend: de cavia danwel onze Vriend: de wandelende tak.
Cavia-Aktua. Tak in Therapie. De historie van de Cavia. Politieke beschouwingen met Takkie.
Zijn we zelf niet net zo erg als de KRO, als we meteen het makkelijk-scoren segment opzoeken?
Tirza
Bastet
18-11-2008 om 21:09
Mja
Ja,je hebt gelijk.Als ik het goed begrijp,denk jij meer in de richting van :Villa Tak,Tak en Cavia,De Tak draait door,Peter R de Tak,misdaadverslaggever,of toch liever:Cavia op de veranda,Rondom Tak,Knoop in je cavia,dat werk.Ik hoor het wel.
Groetjes,Bastet
Bastet
19-11-2008 om 10:38
Tja....
Meedoen aan Wie is de Cavia? Is dat misschien iets,Tops?Of een ander spelprogramma?Expeditie Cavia,of Big Cavia?
Groetjes,Bastet
Plien
19-11-2008 om 11:06
En dan hebben we nog niet gehad
De Takkenshow op reis, Villa Cavia, De Tak-factor, So you think you are a Cavia en de Takkenfluisteraar!
Genista
19-11-2008 om 11:15
En presentatie moet natuurlijk in handen zijn van ...
Lenie uit de Takkestraat!
Genista
19-11-2008 om 13:49
Maar esmee
Minder sadistisch dan cavia op de weg of blik op de cavia (vooral zo'n vol 1,5-liter soepblik kan hard aankomen hoor...) ![]()
amk
19-11-2008 om 13:59
Tissues aub.
ik lig slap bedankt dames, nu moet ik die nare beelden van geplette, geknoopte en geknakte takken en cavia's weer van mijn netvlies zien te verwijderen.
Angela
Massi Nissa
19-11-2008 om 20:39
Ja!
Willen jullie dit soort waanzinnige, hilarische discussies niet op zo'n achterafstraatje in het forum voeren? Hallo hee, je zult maar geen puber hebben, dan mis je die knoop in je cavia. Het is dat ik me te pletter zit te vervelen en dacht: nou, dan lees ik maar wat puberdraadjes, tenslotte zie ik er elke dag toch een paar honderd. Verplaatsen naar Algemeen ofzo!!
Groetjes
Massi
Bastet
19-11-2008 om 20:57
Massi
Ja,maar dat is nu juist het probleem,krijg je uberahupt een knoop in die cavia?Zo rank als een tak zijn ze niet.
Bastet
EsmeePF
19-11-2008 om 21:06
Genista
Ik lig echt flauw van het lachen hier... Manlief kijkt mij erg raar aan op het moment.
1,5 liter blik op een cavia... zo ver was ik nog niet eens! Ik dacht nog steeds braaf aan gewoon kijken naar een cavia 
rutiel
19-11-2008 om 21:21
Nou ja zeg esmee...
Dus knoop in je tak is minder ernstig dan knoop in je cavia?? Ik denk dat dit een typisch item is voor de Partij voor Dieren en In het Speciaal de Wandelende Tak (PvDeihsdWT). Zij krijgen toch wel extra zendtijd op onze nieuw op te richten omroep hopelijk??
n@nny