KRO
13-11-2008 om 11:03
Ouders gezocht!
[ Betaald bericht ]
OUDERS GEZOCHT!
Heb je vaak geen idee wat er in het hoofd van jongeren omgaat?
Zou jij jouw kinderen beter willen begrijpen?
Wil je daar hulp bij hebben?
Wij zijn op zoek naar ouders van jongeren in de leeftijd van 15 t/m 21 jaar om samen onder deskundige begeleiding te praten over de problemen die hun kinderen hebben in hun vriendschappen en relaties.
Wij helpen bij het bespreekbaar maken van intieme onderwerpen. Door een open positieve discussie aan te gaan willen wij jullie dichter bij elkaar brengen.
Samen met een expert op dit gebied wordt er advies gegeven en gaan jullie opdrachten of activiteiten doen. Individuele problemen worden aangepakt en opgelost.
Nieuwsgierig en wil je meer weten over deze nieuwe televisieserie? Neem dan contact met ons op. Natuurlijk gaan we discreet met het verhaal om.
SMS "KRO" en je naam naar 06-51452874
Of: bel naar 035 - 677 37 96 (vraag naar Ellen Schutten)
Of: e-mail naar [email protected]
Ellen Schutten,
programmamaker Palm Plus, in opdracht van de KRO
Tirza G.
19-11-2008 om 22:56
Even wat lijn aanbrengen
in de discussie. Nee, niet in de cavia - dat gaat niet lukken en de tak heeft hem niet nodig.
Er lopen een paar dingen door elkaar. Creatieve ideeen én politieke ideeen. Ik stel voor dat we voor elke richting een BV oprichten, dat we die BV's onderbrengen in een holding en dat we wat sectorhoofden benoemen voor de verschillende invalshoeken.
Ik wilde maar meteen wat vragen poneren: wat wordt de naam van de holding? De tak en de cavia? Of andersom? Offffffff, doe eens wild, de tavia en de cak?
Iets anders, ik dénk wel een baantje voor Tops. Ik lees in Tops haar postings een diep inzicht in de zieleroerselen van de cavia. Ik denk, dat zijn heel geschikt zou zijn voor de casting van cavia's voor de verschillende TV-uitingen.
Zo heb ik zelf op dit moment nog maar twee cavia's, een wat chagerijnige, boerse dame van het type: pakken wat je pakken kan, maar wél weghollen als je haar op haar gedrag aanspreekt en een wat nuffige dame die erg op haar uiterlijk gericht is. Type prinsesje. Helaas is mijn Vanessa-type recentelijk overleden. Die draaide altijd zo met haar kont ![]()
De caaf van Tops, wat voor type is dat? Ze wil graag in de spotlights, bezit ze de allure van zeg een Patty Brard? Of is het meer het ingetogen type, zoals bijv. Anita Witzier?
Meisjes, ik ben trots op jullie.
Tirza
Plien
19-11-2008 om 23:50
Ik weet er nog eentje
Eerste Hulp bij Cavia-Opvoeding, oftewel een nanny voor caafjes. Tirza zo te horen kan jouw boerse cavia-dame nog wel wat opvoeding gebruiken. Is er een Martin Gaus op caaf-gebied in de zaal??
Oh en natuurlijk Alle Dieren Tellen Mee (dat wordt nog wel een heel karwei met al die takken, vrees ik).
Marmar
20-11-2008 om 00:42
We slaan toch geen takke-film over?
Dames, ik heb hier een grote takkepopulatie die graag auditie wil doen. Vooral 1 grote zou erg geschikt zijn als 'James Tak'. Ze kunnen allemaal wel in '101 Dalma-takken'. 'Sex, tax and the city' zien ze ook wel zitten. Desnoods als figurant. Ze bekvechten trouwens nu ook wie Sintertak of de Kersttak mag zijn.
Genista
20-11-2008 om 07:15
Wat een takkeprogramma's
Dan krijgen we toch zeker ook Tak Gear, want daar kijk ik zo graag naar. Mag die geheimzinnige coureur The Stick blijven figureren, we nodigen Miss Guinea Piggy uit voor een ronde in de reasonably priced car en een Hamster voor de presentatie hadden ze al.
EsmeePF
20-11-2008 om 09:12
N@nny
Neeeeee, een knoop in een tak is net zo sadistisch, maar wel makkelijker te realiseren 
jons
20-11-2008 om 09:55
Takken-diner?
Dat prachtige EO programma met bert van leeuwen(?), voor takjes met ruzie in de familie. Emotionele diepgang, lekker eten bereid door een chef-tak...
Krijgen we dan ook incest-verhalen, verwaarlozing door de ouders?
Jons
Kaaskopje
20-11-2008 om 13:50
Ov takkenkaart
Ik lig ook dubbel. Wat je allemaal niet door een tak kunt laten doen en oh sorry om over cavia's nog maar niet te zwijgen.
Maar wanneer komt de ov-takkenkaart voor álle pubertakken in beeld? Mens, wat een winstgevende handel moet dat zijn voor de NS. Hoeveel takken passen er op een stoel?
M Lavell
20-11-2008 om 14:00
Jemig
Kaaskopje:"Hoeveel takken passen er op een stoel?"
Ik zou maar oppassen voor struikrovers!
Groet,
Miriam Lavell
Kaaskopje
20-11-2008 om 14:10
Ze krijgen een busje deo mee
ik dacht eerst aan insectenspray maar daarmee moordt je al die takjes ook uit.
Kaaskopje
20-11-2008 om 14:12
... maar ja...
dat is wel een goedkope oplossing voor de takkenoverheid.
Bastet
20-11-2008 om 18:39
Tops
Heb je al zo'n shirtje voor hem,waarop staat:Ik ben het echt!
Bastet
Tirza G.
20-11-2008 om 20:45
Oppassen
We moeten nu wel op gaan passen dat we niet hetzelfde bedenkelijke niveau bereiken als de KRO, als we al gaan beginnen aan OV-puber-kaarten, kweenie hoor, voor je het weet zit je met je puber-tak op de TV bij de KRO over zijn zieleroerselen te praten. Heel discreet
Tirza
Tirza G.
20-11-2008 om 20:45
Tops
Kijk, jij bent de vrouw die cavia-casting NL nodig heeft. Iemand een Goor-caaf in de aanbieding?
Tirza
Tirza G.
20-11-2008 om 20:48
Muziek
Wat ik wel een beetje mis, zijn onze vrienden in De Muziek. En dat terwijl caven zo melodieus tekeer kunnen gaan. Van takken weet ik dat niet zo. Het eerste wat mij te binnen schiet, is overigens wél voor onze Vriend de tak: Takkie, taaaaaaaaaaakkie, takkie kom je buiten spelen........
Tirza
Jujube
21-11-2008 om 09:06
Muziek
Tirza: "Het eerste wat mij te binnen schiet, is overigens wél voor onze Vriend de tak: Takkie, taaaaaaaaaaakkie, takkie kom je buiten spelen........"
Dat brengt mij onmiddellijk naar de titel "Ach Takkielief, toe drink niet meer..."
Genista
21-11-2008 om 11:00
Maar... maar...
Dan hadden Jip en Janneke dus géén hondje, begrijp ik dat nou goed?
Lietje
21-11-2008 om 12:19
Hit
Kom van die tak af.... lijkt me ook wel te scoren.
Verder graag nog tak zoekt vrouw. Ik zou ook wel een tak willen hebben, liever geen cavia (uit de rimboe).
IngridT
21-11-2008 om 16:33
'tak zoekt vrouw'?
Hmm. 'tak zoekt man' lijkt me logischer...hahahahaha!
Ingrid
rutiel
21-11-2008 om 18:23
Ja tak zoekt vrouw...
Ik heb héél veel takken die op zoek zijn naar een vrouw hoor Ingrid. De nood is soms zo hoog dat ze drie man sterk op een vrouwtje meefietsen.
Helaas werd voor sommigen de spanning van de komende tv-optredens wat te groot en die hebben het loodje gelegd... Ik ben wel voor een stemmig programma gericht op de takkenziel, met mooie gedichten en begraaftips en zo.
Voor de muzikale cavia's (en laten we wel wezen: welke cavia is er nu NIET muzikaal?!?) heb ik nog eentje uit de oude doos: " 'k heb hele grote bloemkoluh, bloemkoluh, bloemkoluh...". En maar inhaken met z'n allen, glad naast borstel, naast rex en tessel. Integreren kunnen ze hoor, onze wc-borstels op pootjes!!
n@nny
Tirza G.
24-11-2008 om 22:06
Meisjes
Ik heb even jullie weloverwogen input nodig. Ik heb eens zitten denken: groeit het ons niet boven ons hoofd? Moeten wij niet eens wat administreren aan onze caven en takken? Moeten wij niet eens aan een Cavia-Service-Nummer? Een Elektronische Takken Dossier?
Zomaar een idee hoor!
Tirza
Plien
25-11-2008 om 00:05
Dat zou wel helpen tirza
... om het allemaal aan elkaar te linken.
Ik neem aan dat je de gegevens over de psychotherapie van takje-lief kunt afschermen?
rutiel
25-11-2008 om 13:09
Snelheid geboden!
Tirza, prima idee hoor. Alleen mag/moet het dan met wat meer vaart dan bij de menselijke variant. Voor caven valt het wel mee, maar takken leggen in mijn ervaring het loodje voor je aan administreren toe kunt komen.
n@nny
Genista
26-11-2008 om 13:13
Caviagehakt!
Gegarneerd met takkensnippers... wat is het leven toch wreed :'-)
Tirza G.
26-11-2008 om 14:56
Dank
voor jullie compassie, medeleven, inzet en goeie plannen. En dank Forumbeheer voor het zo empatisch laten eindigen van deze mooie, leerzame draad.
Tirza