Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Piercing, wanneer?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

12-11-2012 om 07:25

Jade

Vergelijkbaar met tattoos laten verwijderen, toch?

ilsepilse

ilsepilse

12-11-2012 om 11:01

Wettelijk 16 jr

ik dacht wettelijk 16jr, ik kan het nog ff navragen bij mijn collega, zij doet controle van tatoo en piercing shops.
Zoon wou op zijn 16 ook tatoo of zo'n tunnel piercing in zijn oor, zolang hij in mijn huis was niet, ondertussen 18 en hij praat er niet meer over ...

Fiorucci

Fiorucci

12-11-2012 om 11:35

Ilsepilse

Een piercing mag jonger, mits een van de ouders tekent voor toestemming en aanwezig is.

Kaaskopje

Kaaskopje

12-11-2012 om 18:10

Ja precies fiorucci

Ook gewoon als versiering

ilsepilse

ilsepilse

16-11-2012 om 12:58

Klopt

had het gisteren aan collega gevraagd, met toestemmming van ouders mag het jonger, zonder toestemming vanaf 16jr

Nadasha

Nadasha

17-11-2012 om 22:03 Topicstarter

Nep

Ze heeft een aantal oorbellen besteld, die nepperds, waardoor het lijkt of ze er grote gaten in heeft. Ze heeft al meerdere keren de vraag gehad of ze echt waren, dus ze was helemaal happy, ze lijken dus echt.

Ze staan haar ook leuk!

Jessi

Jessi

04-12-2012 om 22:38

Nooit

echt niet, zooooo lelijk, ik griezel van die dingen..

Marij de Vries-Zijlstra

Marij de Vries-Zijlstra

11-12-2012 om 14:04

Niet doen

Hallo,

een piercing in haar lip? Je dochter houdt er een gaatje boven haar lip aan over wat niet meer (goed) dichtgroeit als ze de piercing er eenmaal heeft uitgehaald omdat ze hem niet meer mooi vindt en daarnaast zal de piercing haar tanden onherstelbaar beschadigen.

En is er geen wet die dit verbiedt voor kinderen tot 16 jaar? 'Nee' is ook een antwoord.

Niet in het gezicht

Onze oudste dochter heeft op haar 14e een piercing bovenin het oor laten zetten, met toestemming (je moet ook mee als ouder en tekenen) en haar 16e één klein knopje in de tragus(geen idee of je dat zo schrijft) in het andere oor. Meer staan we niet toe. In het oor blijft natuurlijk een gaatje zichtbaar als je die dingen eruit haalt, maar dat is niet zo opvallend als in een lip of wenkbrouw (heeft een collega van me gehad en je ziet heel duidelijk 2 gaatjes) We hebben haar dit ook zo uitgelegd waarom we niet meer willen en gelukkig is ze het met ons eens.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.