Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Pubers en eten


Pirata

Pirata

18-06-2019 om 18:10

Swaen

Dat is omdat ze de verpakking niet willen weggooien....

Koosje

Koosje

18-06-2019 om 18:49

I know Flavia

Daarom zeg ik ook ‘of verwerken in andere maaltijden’. Hier is t populair om croutons te maken van oud brood. Voor in soep of een salade

Libertine

Libertine

18-06-2019 om 18:55 Topicstarter

Pirata

Verdomd. Dát is het!

Pennestreek

Pennestreek

18-06-2019 om 21:27

Zulke pubers heb ik ook

Vreselijk irritant, van die lege of bijna lege verpakkingen in de (koel)kast! Ook zo'n frustratie: het laatste velletje papier op de toiletrol laten zitten zodat je hem niet hoeft te vervangen. Sinds ik ze dit filmpje heb laten zien gaat dat trouwens beter:


https://www.youtube.com/watch?v=T2jx-KrlXcw

Hier gaat alles wat lekker en ongzond is wat ik in huis haal op. Als ik zeker wil weten dat er nog iets is voor (onverwacht) bezoek zal ik het moeten verstoppen of er een briefje op plakken, en zelfs dat blijkt niet full proof... Alleen de ultralekkere bonbons die ik af en toe van man krijg zijn heilig. Dat is mijn dagelijkse genietmomentje, ze weten wel beter dan daar tussen te komen. Wel deel ik zo heel af en toe uit, maar ze waarderen die chocolade veel minder dan ik, dus ze snappen wel dat ze zich beter kunnen beperken tot de Milka.

Ach, ze zijn natuurlijk ook dubbel erfelijk belast. Ik knaag met gemak een zak chips of nootjes weg, man verorbert achter elkaar een zak drop of een pak koekjes. De kinderen kunnen beide. Ik wil dus eigenlijk graag zijn zoals Guera en ik wil ook zulke pubers. Maar ja...

Kaaskopje

Kaaskopje

19-06-2019 om 01:46

Saar

Ik weet prima hoe het beter kan, de uitvoering laat alleen te wensen over. Ik ben geneigd om alles wat ik niet zie te vergeten. Dus als ik niet zie dat er nog een bakje chili staat, ik noem maar wat, kan het zijn dat ik het weer ontdek als het te laat is. We hebben regelmatig een flinke voorraad brood in de vriezer waardoor er minder ruimte is voor kliekjes.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-06-2019 om 01:55

Wilgenkatje

Je haalt toch niet altijd brood als je nog moet eten? Als het even kan doen we het brood in de vriezer, dus meteen als het in huis is. Ik eet regelmatig yoghurt met muesli ipv brood. Het komt er vooral op neer dat man brood uit de vriezer eet. Het broodbakken staat momenteel op een erg laag pitje. Wat ik met zelfgebakken brood regelmatig deed, was dat ik me 'opofferde' voor de kapjes. Vooral dat deel wat boven de bakvorm uitsteekt is erg lekker . Kapjes die niet kakelvers zijn, vind ik echt niet zo geslaagd. Een beetje taai, dat eet niet lekker weg. Ik voel me over het weggooien van brood minder bezwaard dan over vlees.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.