Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
maan.

maan.

25-01-2011 om 08:26

Smalle spijkerbroeken?

Superblij waren we dat we passende spijkerbroeken gevonden hadden, Outfitters; geweldig. Nu is het winkeltje dat ze verkocht ermee gestopt. In de buurt geen andere winkel die ze verkoopt dus óf heel ver reizen of op zoek naar een alternatief (ze heeft tegenwoordig kleedgeld dus zou het op termijn ook leuk vinden om zelfstandig te gaan shoppen).

Ze is dertien jaar, heeft maat 24/32. Oftewel een lengte van 1.68 en geen taille. Haar vriendinnen lopen in dameskleding maar haarzelf lukt het niet om passende kinderkleding te vinden.. (Korte broeken lukt dan weer wel; vorig jaar een leuk broekje maat 146 gekocht dus we hopen op een warme zomer.)

Iemand tips voor winkels met spijkerbroeken of kleding in het algemeen voor dit figuurtje?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

25-01-2011 om 08:31

Kun je diezelfde spijkerbroeken niet online kopen?
Verder heeft Cars wel smalle broeken. En anders gewoon van die kleine trendy schreeuwerige winkeltjes binnenlopen en vragen naar smalle modelletjes.

Mireille

Mireille

25-01-2011 om 09:05

Outfitters nation

Maan,

Ik weet een winkel in Zaandam die de broeken verkoopt. Is dat te doen voor jou?
Echter, als je googlet, vind je genoeg webshops met outfitters nation.

Succes!

Mireille

soepstengel

soepstengel

25-01-2011 om 10:52

Waalwijk

daar zit Veraa die verkoopt het ook.

Yura

Yura

25-01-2011 om 13:41

Gap nu ook internationaal

Keek net even op de site van Gap, want die verkoopt de enige skinny jeans die dochter passen. Ben in september een dagje naar Londen geweest en 3 paar meegenomen voor haar. Echtgenoot krijgt ook wel eens een boodschappenlijstje mee als hij in Londen of New York is voor werk. De laatste keer in Londen hadden we het er met de verkoopster over dat we Gap nou niet in NL konden krijgen en ze wist me te vertellen dat het binnenkort via internet zou kunnen. Net gekeken op hun site en ja het kan nu. Mijn zeer slanke dochter draagt het model superskinny en dan in een ietwat kleinere maat, ze draagt nu 10/11 terwijl ze 11 is. De lengte is net aan (gek eigenlijk want ze is veruit de kleinste van de klas), maar bij een meisje vind ik dat nooit zo erg, in de winter draagt ze toch laarzen en in de zomer met een ballerina ofzo vind ik het ook prima staan. De prijs is ook leuk, de duurste die ik de laatste keer had gekocht was 23 euro, de andere 2 waren 15. Neem wel gewoon lekker de kindermaat, die is stukken goedkoper. Laatste keer was nichtje van 19 mee en die heeft ook gewoon lekker alles in kindermaat gekocht.

Annet

Annet

25-01-2011 om 20:02

Angels?

Dochter van 13 is ook smal, 166 cm en heeft relatief lange benen. Cars in de grote kindermaten zijn te kort geworden.
Ze heeft nu twee broeken van het merk Angels in maat 34. Maat 34 is meestal te wijd voor haar maar dit merk gaat soms wel. Gelukkig liggen deze broeken in de kleinste maat in de opruiming (in ons dorp).
C&A heeft soms ook broeken in maat 34 die smaller vallen, bij het 'jonste' merk voor volwassenen dat ze hebben. Dat zijn dan wel skinny jeans en die wil dochter niet. Maar misschien die van jou wel.
Oja, en H&M bij de volwassen maten. Die verkopen volgens mij vanaf maat 25. Maar ik weet niet meer of die in de breedte pasten bij dochter. Het waren alleen maar skinny modellen en dan houdt het hier op.

He k.ersje....

zijn wij buurtgenoten? Ze zijn toch aardig regionaal, Picobello. En ik wist nieteens dat ze een ebwinkel hadden....

Ingrid

K.ersje, vraagje

Zou je voor mij die Joelle-broek eens willen meten in de taille? Dus platgelegd, hoe breed is de taille dan?
Ik heb drie kinderen die ontzettend smal zijn maar mijn oudste valt nu ook in maat 158 en het is een ramp om broeken te vinden omdat hij in de taille ongeveer maat 140 heeft.
Als ik op de foto naar die zwarte jeans kijk ziet het er niet echt als meisjesbroek uit, misschien kan hij die wel aan...

Dank je wel k.ersje!

Hier kan ik wat mee. Ik denk dat ik maat 146 bestel. Als die ook 10 cm langer is dan normaal dan zou de broek nu moeten passen in de lengte. Zoon (10.6jr) is nu ca. 1.52 lang, en begint al naar maat 158 te groeien.

Laatst had ik een zelfs voor een Slim-Fit zeer smal vallende spijkerbroek bij C&A maat 152 meegenomen. Ik helemaal blij, want de taille was maar 26 cm breed en was maar ietsjes te wijd i.p.v. altijd veel te wijd... Helaas was de broek te kort. Toen ik de broek ging ruilen was maat 158 natuurlijk weer veel te wijd. Het is lastig hoor, die te smalle kinderen! Mijn tweede zoon is nog erger; nog langer en dunner naar verhouding.

H&m

Voor mijn smalle dochter zojuist prima geslaagd bij H&M op de volwassenafdeling. Gewoon het allerkleinste maatje en niet duur. (normaal kopen we kinderbroeken)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.