Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Tot hoe laat buiten?

Ik heb een dochter van 12 die vaak in de avond nog naar buiten wil tot ongeveer 20.00/20.30 uur.
Nu vond ik dat in ze zomer niet zo erg omdat het dan langer licht is.
Nu het weer vroeger donker is vind ik het toch wat minder leuk. Ze moet dan een kwartiertje fietsen naar haar vriendinnen. Nu is het wel zo dat ze altijd langs huizen fietst en een telefoon bij heeft,maar toch.
Wat vinden anderen hiervan? Wel of niet nog naar buiten als het eerder donker is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marit

Marit

02-11-2011 om 22:08

Buiten

Hier zoon van 12 die tot vorige week ook met groepje meiden en jongens buiten hangt. Sinds de klok terug is, mag hij van ons niet meer naar buiten. Hij maakt er echter niets van.

Groet,
Marit

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

MerelR

MerelR

03-11-2011 om 08:35

Zoon wel, dochter niet

Op 12-jarige leeftijd mocht zoon wel in het donker fietsen, maar niet later dan een uur of acht 's avonds.
Dochter mocht het niet maar durfde het ook niet, dus geen probleem. Overigens vind ze het nu (bijna 17) nog steeds eng om in het donker te fietsen. Niet in een woonwijk maar wel op bijvoorbeeld onbewoonde wegen.

Marjolein

Marjolein

03-11-2011 om 11:34

Hier nog geen issue

van oudsher mochten ze niet naar buiten in het donker/ na het avondeten. In de zomer wel.
Ze hebben nog niet gevraagd of het nu wel mag. Naar en van sporten gaat onder begeleiding, meestal gebracht met de auto. Schoolfeest breng en haal ik ook.
Maar het zal zeker wel gaan spelen binnenkort. Nu lekker nog even niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.