Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Sinilind

Sinilind

12-02-2009 om 14:30

Twee logé s uit frankrijk van 17 en 18: wat te doen?

Dag
De twee oudste zonen van mijn franse vriendin uit Parijs komen tijdens de crocus vakantie een paar dagen logeren bij ons. Ze zijn 18 en 17. De oudste danst op professioneel niveau in Frankrijk, de tweede zit in de 5de klas en wilt piloot worden, hij heeft trouwens al vliegles want zijn vader werkt voor Air France. 2 totaal verschillende karakters dus, maar wel allebei met brede interesse. Wat is leuk met tieners in de buurt van Amsterdam/Haarlem etc. Sinidochter neemt ze al een hele avond/nacht in het Patronaat in Haarlem waar leuke concerten zijn, maar verder? Het Van Gogh museum zullen we waarschinlijk ook doen. Nog meer ideeen? Iets een beetje appart?
Alvast bedankt
SIni

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Amsterdam-tips

*Amsterdams Historisch Museum *Rondvaartboot (beetje tuttig, maar toch leuk) *Anne Frank huis *Lunchen in de Kalvertoren (winkelcentrum i/d Kalverstraat), leuk uitzicht! *In de Stopera het Nieuw Amsterdams Peil kijken & foto's en geschiedenis *Daar is natuurlijk ook het Waterlooplein! *Albert Cuijp-markt (voor de broodnodige toeristische rommel) Veel plezier met de knullen!! Groet Suus

Minet

Minet

13-02-2009 om 08:33

Hardop denken

Sini, ik kan me voorstellen dat de heren zelf ook al wel iets in gedachten hebben wat ze graag zouden willen zien/doen. Je kunt ze het beste verblijden met een OV kaart voor die dagen, zodat ze lekker hun gang kunnen gaan.
Hebben ze nog niets voor ogen, dan zou ik ze wat tips geven. Bv. Scheveningen, Den Haag, Amsterdam, daar moet je toch geweest zijn als buitenlander
In die plaatsen zijn leuke dingen te doen/zien, dus geef ze dat als tips mee als ze zelf geen plannen blijken te hebben.
Veel plezier met de mannen!
Groetjes, Minet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.