Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
ManonW

ManonW

12-07-2011 om 22:10

Vakantie

De pubers hebben vakantie ... wel 7 (officieel) tot 9 (praktijk) weken ...
En vakantie = niets doen. Dus zijn er geen plannen voor een baantje of voor een vakantie met vrienden oid (we gaan als gezin niet weg). Hoe gaan jullie met deze inactiviteit om? Ze hun gang laten gaan (hangen, nietsdoen) of proberen te stimuleren tot enige activiteit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jansje

jansje

18-07-2011 om 22:52

Sus-anne

wij hebben afgelopen jaar studie betaald, zijzelf de boeken.
aankomend jaar betaald ze alles zelf.
Wil nog op kamers/samenwonen...
neemt lening.
denkt zooo makkelijk: als ik later goeie baan heb is alles zo terug betaald!!!
al onze goedbedoelde adviezen..... komt niet over.

jessica 5

jessica 5

19-07-2011 om 01:53

En hier

Zoon 18 werkt bij A.H. in de vakantie. Als hij om 7 uur in de ochtend helpt met uitpakken van de vracht,wat volgens hem maar een kwartier in beslag neemt verdiend hij voor twee uur. Daarna fietst hij weer naar huis om te ontbijten en om 9 uur werkt hij weer tot 13 uur. Baalt nu wel dat het zo'n pokke weer is(half uur fietsen),maar goed dat is wel lekker snel verdiend. Na 13 uur weer lekker vrij.
Dochter werkt bij de marskramer,ook niet echt vermoeiend.
Zoon 14 mag wel werken maar heeft nog niet veelzin. Moet van ons ook niet werken,verdiensten zijn ook erg mager voor deze leeftijd. Zijn volder wijk is ook zo gedaan,heeft ook geen zin in meer,snap ik wel verdiend ook voor geen meter. Moet hem ook echt activeren om met uitjes die we maken om mee te gaan. Zit ook te veel achter zijn computer,t.v en X box. Morgen maar weer eens gaan zwemmen.
We zouden gaan kamperen,het weer is zo slecht dat ik er nog even van af zie. Zoon had er heel veel zin in. Was ook goed geweest voor hem dat we nu lekker op een camping zouden zitten. Maarja helaas ziet dat er nu nog niet naar uit dat we deze week heerlijk hier in Nederland op een camping kunnen gaan staan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.