Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Van baby naar puber

toen mijn lieve zoon Sam was geboren
We liepen marathon in huis van bed naar sam en van sam naar bed toen wel bijna 8 keer van de 3 echt iets was en rest de slaap niet kan vinden
Nu 13 jaar later het zelfde super knappe gozer van 13 jaar nu .hij is die tien jaar geld schuldig van de drie want hij groeit zo snel dat ik om de 2 a4 weken moet shoppen met sam .

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik volg je post niet helemaal. Wat wil je hiermee?

Lekker drankje?

😀

Oftewel: kleine kinderen worden groot? Gelukkig wel!

Wil je hiermee zeggen hoe blij je bent met je zoon en dat hij zo snel groot wordt? Wat lief!

Ik snap het hoor, er is (voor mij) geen grotere rijkdom dan je eigen kinderen! 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

19-11-2022 om 11:32

Huh? Je hebt een zoon die je al 10 jaar geld schuldig is? 

Bijtje82

Bijtje82

19-11-2022 om 12:06

Weer zo'n typische onsamenhangende Raymy post. 

Tickel schreef op 19-11-2022 om 11:32:

Huh? Je hebt een zoon die je al 10 jaar geld schuldig is?

Ik denk dat ze bedoelt dat hij zo hard groeit dat ze om de 2 a 4 weken moet shoppen voor kleding en daarmee kapitalen kost. Dat eerste lijkt me ietwat overdreven. 

 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

19-11-2022 om 18:12

Max88 schreef op 19-11-2022 om 14:54:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt dat hij zo hard groeit dat ze om de 2 a 4 weken moet shoppen voor kleding en daarmee kapitalen kost. Dat eerste lijkt me ietwat overdreven.

Ik vind de OP vooral heel warrig en vraag me af of het wel goed gaat met TO.

Tickel schreef op 19-11-2022 om 18:12:

[..]

Ik vind de OP vooral heel warrig en vraag me af of het wel goed gaat met TO.

Dat snap ik, maar het is wat netter dat dan te rapporteren bij forumbeheer ipv hier openbaar te twijfelen aan iemands verstandelijke vermogens😉

Bijtje82

Bijtje82

19-11-2022 om 18:24

Ik denk dat TO gewoon de Nederlandse taal niet zo machtig is en gewoon even zijn verhaal kwijt wil.
Wat hij anders zou willen is mij dan ook een raadsel.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

19-11-2022 om 18:54

Max88 schreef op 19-11-2022 om 18:16:

[..]

Dat snap ik, maar het is wat netter dat dan te rapporteren bij forumbeheer ipv hier openbaar te twijfelen aan iemands verstandelijke vermogens😉

Hó even! Er staat nergens dat ik twijfel aan het verstandelijk vermogen van TO. Die is geheel voor jezelf.

Tickel schreef op 19-11-2022 om 18:54:

[..]

Hó even! Er staat nergens dat ik twijfel aan het verstandelijk vermogen van TO. Die is geheel voor jezelf.

Zonder er hierna verder op door te gaan, zeg je:"Ik vind de OP vooral heel warrig en vraag me af of het wel goed gaat met TO."

Dat insinueert wel iets, evenals bv " lelker drankje?". Ik denk vraag dat dan prive in een pb of overleg met forumbeheer.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

19-11-2022 om 19:45

Max88 schreef op 19-11-2022 om 19:02:

[..]

Zonder er hierna verder op door te gaan, zeg je:"Ik vind de OP vooral heel warrig en vraag me af of het wel goed gaat met TO."

Dat insinueert wel iets, evenals bv " lelker drankje?". Ik denk vraag dat dan prive in een pb of overleg met forumbeheer.

Ik insinueer niets, dat doe jij. Maar als jij het negatief wil zien, prima. Die is ook voor jou.

Tickel schreef op 19-11-2022 om 19:45:

[..]

Ik insinueer niets, dat doe jij. Maar als jij het negatief wil zien, prima. Die is ook voor jou.

Wat bedoel je dan met warrig en of het wel goed gaat?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.