Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Jolanda

Jolanda

23-11-2011 om 19:16

Vriend maakt mijn dochter jaloers

Onze dochter is 16 haar vriend 21. Nu zit hij met een ex-vriendin van hem op facebook en zo zijn er steeds berichtjes te zien, waarin bijvoorbeeld staat : ik mis je zo, etc. (ze woont nl in het buitenland).
Mijn dochter is dus best jong en hij volwassen. Wat mag ik tegen haar zeggen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Isabella

Isabella

23-11-2011 om 20:06

Leeftijdsverschil

Ik zou sowieso niet blij zijn met dit leeftijdsverschil maar ik weet eerlijk gezegd ook niet wat je daaraan kunt doen. Het is me niet duidelijk wie schrijft "ik mis je zo", het vriendje of de ex-vriendin. In het eerste geval zou ik daar zeker iets van zeggen. In het tweede geval kan je er natuurlijk niets mee.
Maar hoe kan je die berichtjes zien? Laat jouw dochter ze aan jou lezen of heb jij hem ook op jouw FB?

Jolanda

Jolanda

23-11-2011 om 20:48

De ex-vriendin stuurt berichtjes

de ex-vriendin van vriend stuurt berichtjes naar de FB van mijn dochter. Dochter werd er woest om en ging later huilen. Mijn nuchtere opmerking (binnensmonds), wat kan ze nou vanuit het buitenland doen, maar uitgaande van de jonge leeftijd van dochter, heb ik gezegd laat je niet jaloers maken, eeh? Nu krijgen jij en je vriend misschien ruzie en dat is precies wat ze wil. (Maar later dacht ik (omdat onze dochter echt mooi is en lief (om het maar zelf te zeggen van eigen dochter), kan hij ook een spelletje uithalen en zelf die reacties van die ex-vriendin uitlokken, zodat onze dochter nog 'hebberiger' wordt naar hem toe?!

koentje

koentje

23-11-2011 om 22:38

Je laatste

zin komt vreemd op mij over. Vriend lijkt helemaal niet volwassen.
Maar even wat jou betreft. Waarom moet jij uberhaubt iets tegen haar zeggen hierover? Dit lijkt me nu typisch zo'n gevalletje van 'niet mee bemoeien!'

Rosase

Rosase

24-11-2011 om 23:52

Wijs advies

Wie hier ook achter zit, door niet te happen haalt je dochter er de angel uit.
Ik hoop dat haar dit ook gaat lukken.

Merel

Merel

25-11-2011 om 14:48

Blokkeerlijst

Je dochter kan die vriendin op haar blokkeerlijst van facebook zetten. Dan kan die vriendin haar niet meer zien op facebook en ook geen berichtjes meer sturen. Haar vriendje zou dit ook met zijn facebook kunnen doen (als hij facebook heeft) dan hebben ze geen last meer van haar (via facebook dan)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.