Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-01-2010 om 00:23
Het draadje hierboven bracht me hierop.
Veel jongens uit de klas van mijn zoon (brugklas, 12/13 jaar) gaan al naar de soos in het dorp.
Ik weet dat het vanaf 12 jaar is, maar ik zie het nog niet zo zitten dat hij daar heen gaat.
Weet ook niet zo goed wat het soosleven inhoudt eigenlijk dus wie kan mij daar meer over vertellen en welke leeftijd vinden jullie hiervoor geschikt?
31-01-2010 om 17:40
Idd informeren
Het hefet weinig zin om te vragen hoe het ergens anders is, omdat juist dit soort dingen heel erg van plaats tot plaats verschillen. Hier bv geen jeugdsoos -het hele verschijnsel bestaat vziw gewoon niet in de plaats waar ik woon.
02-02-2010 om 11:07
Hmm
Nou ik geloof dat zoon best nog even kan wachten.
Hij heeft een vriendje van twee jaar ouder en die gaat wel, hij wil dus mee. Er zijn een paar klasgenootjes van hem die ook gaan maar die zijn al aardig 'volwassen' voor hun leeftijd en zoonlief niet echt.
Heb es even op de hyves van de soos gesnuffeld maar zag alleen maar oudere kinderen die lid waren..