Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

wat eten jullie kinderen op een dag ?


chantal1978

chantal1978

19-03-2021 om 22:14 Topicstarter

bedankt schemerlamp .ik wou het zelf eigenlijk niet hardop zeggen want ik wil gewoon niet geloven dat het zo is maar inderdaad de arts verwacht eigenlijk leukemie.... ik zit nu met een huilend meisje die denkt dat ze kanker heeft .ik had haar zo graag vertelt dat haar zorgen onnodig zijn maar dat is helaas niet zo ik heb haar nu uitgelegd dat meer dan 80% van de kinderen met leukemie gewoon geneest en dat het bovendien nog helemaal neit zeker is of ze het heeft. maar dan vertelt ze over akkie in achtste groepers huilen niet die kreeg ook te horen dat de meeste kinderen genezen maar zij ging dood. dochter is echt ontroostbaar .ik hoop dat het loos alarm is maar volgens de arts is die kans heel klein...

Will sneu voor je ontroostbare dochter dat ze een  moeder heeft die op zijn moment lekker gaat forummen... 

Wat vind je er zelf van dat je dochter die eerst alleen maar heel weinig at ineens kanker blijkt te hebben?

Hoe gaat het met je dochter?

chantal1978

chantal1978

23-03-2021 om 17:32 Topicstarter

lief dat je het vraagt magnoliatakje . met mijn dochter gaat het op dit moment niet echt goed . ze kreeg zaterdag avond  inneens last van haar buik het was alleen maar rechtsonder in haar buik . de huisarts dacht dat het een acute blindedarmontsteking was dus toen moesten we naar de eerste hulp na daar 5 uur gezeten te hebben kregen we te horen dat het geen blinde darmontsteking was. maar omdat ze zo veel pijn had kreeg ze een echo daar zagen ze dat aar lymfeklieren een beetje opgezwollen zijn . ze moest nog een keer bloedprikken en toen kregen we het vreselijke nieuws: ze heeft zeerwaarschijnlijk lymfatische leukemie... we moeten nu wachten tot vrjjdag dan krijgen we de uitslag van de beenmergpuntie en dan is het "officieel" ons meisje heeft kanker we hebben besloten om het iedereen op school pas te vertellen  na de beenmerpunctie. (behalve haar mentor en die verteld het dan aan haar docenten) ik vind het heel moeilijk om te geloven dat dit met mijn eigen kind gebeurt en ik hoop zo dat alles goed gaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.