Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
bibi63

bibi63

20-05-2009 om 11:16

Wat ik me nou al een hele tijd afvraag....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

25-05-2009 om 19:15

Plien (briefje)

Geachte heer, mevrouw,

Onze dochter Naam moet morgen tijdens ..... naar de dokter. Zij heeft namelijk een héle enge wrat/puist op haar linkerbil, die de dokter wil verwijderen. Als zij daarna tóch nog comfortabel kan zitten, zal zijn bij de les ....... weer op school verschijnen.

Het is een tópper, hier in huis. < grijns>

Tirza

Plien

Plien

25-05-2009 om 21:15

Hahahaha!! (tirza)

LOL, die is ook prachtig. Ga ik in gedachten houden. Het is bijna jammer dat de orthodontist net verleden tijd is, daar moesten ook nog wel eens briefjes voor geschreven worden...
Mijn dochter is vast heel blij dat er nog meer van die rare flauwe moeders bestaan, het arme kind dacht al dat ze de enige was... hahaha

Plien

Plien

26-05-2009 om 23:28

Vandaag was mijn kans

... om Tirza's briefje uit te proberen, en zoals verwacht kwam er eerst een: Nouhouuuuu!! Doe niet zo flauwwww!!!! Vervolgens lagen we beiden slap van het lachen

kaatje43

kaatje43

27-05-2009 om 09:24

Nikus

Nou om een lang verhaal kort te maken. Zoonlief had nogal moeite om zijn oude vertrouwde kleine basisschool los te laten. Dit verdriet straalde hij uit op school. Hij voelde zich niet veilig op zo'n grote school. Daarbij kwam dat hij als enige fan is van een andere voetbalclub. Dus hij werd ook gepest/geplaagd. Doordat hij slecht in zijn vel zat kon hij hier niet goed op reageren enz. enz. Hij heeft veel gehuild. Ook 's nachts. At niet en sliep niet. Kortom een heftige periode. Gelukkig ging het tegen de kerstvakantie goed. Ook door de hulp van de geweldige mentrix die we tot 's avonds laat konden bellen.
Maar je snapt wel dat ik heel snel thuis wilde zijn als ik uit mijn werk kwam.

Lys Lionne

Lys Lionne

28-05-2009 om 11:35

Rooster enzo

Ik ben ook niet zo van het onthouden, dus daarom hangt er hier bij de pc een rooster uitgeprint. Mocht dat veranderen, dan komt er dus een nieuw printje. Hierop heb ik voor mijzelf ook genoteerd in welke klas kind zit. Maar waar ik dan weer niet over nagedacht heb is het telefoonnummer van school om kind zo nodig ziek te melden Nog nooit nodig gehad, maar ik zou dus echt op de site moeten gaan zoeken naar het nummer hahaha. Roosterwijzigingen staan trouwens ook 's avonds op de site, die bekijk ik ook vaak even om te zien of kind mogelijk eerder thuis is. Leerkracht-of lokaalwijzigingen verdiep ik met niet meer in, dat heb ik opgegeven.
Ik ben sinds januari meer gaan werken en gelukkig is man onregelmatig thuis zodat er regelmatig toch wel iemand thuis is. Maar ja, het kan gebeuren dat de kinderen dus zo'n 2 uur alleen zijn na school. Ik vind dat heel vervelend, maar zal toch moeten werken voor de inkomsten....

Lys Lionne

Lys Lionne

28-05-2009 om 11:36

Raar

Hmmm, dat staat er raar, onregelmatig regelmatig )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.