Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Marieke

Marieke

07-12-2010 om 23:24

Wat te doen op de 18e verjaardag

Mijn zoon wordt binnenkort 18 jaar, toch een hele mijlpaal. Hij heeft zelf geen enkel idee over wat te doen en hoe te vieren. Wij willen wel iets voor hem doen, maar ik heb geen idee wat. Uit eten vind hij niet bijzonder, zijn vrienden nodigt hij in januari wel uit, maar om nu zomaar de dag voorbij te laten gaan (buiten verjaarsontbijt en cadeautjes) vind ik toch ook wel kaal.
Is er iemand hier met een leuk plan?
Marieke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

08-12-2010 om 01:39

Ha, hier ook

Mijn dochter is over een paar weken 18. We hadden al helemaal afgesproken dat we in de lente een feest gaan geven. Ik ook, omdat ik 50 wordt over een maand. Maar nu vindt de jarige in spé het voorjaar opeens wat ver weg. Maart is nog okee, maar mei duurt te lang. Ik heb alleen niet zoveel zin in een feest die volledig binnenshuis moet plaatsvinden. Waar láát ik al dat volk?
De oudste dochter heeft het in haar clubgebouw gevierd. Samen met haar pa die dát jaar 50 werd en met haar zus die 16 werd. Maar dat clubgebouw ziet de jongste niet zitten, het moet dus thuis, in een kamer/keuken van zo'n 36 m2...

Kaaskopje

meubels aan de kant ,statafels huren ,en je kan zo 50 man kwijt.
er gaan veel makke schapen in een hok

Tirza G.

Tirza G.

08-12-2010 om 16:40

Sus-anne

18-jarigen zijn niet mak

Tirza

Tirza

ik lees dat het een feest zou moeten worden voor 50 jarigen (kaaskopje)+ 18 jarige(haar dochter).
gemiddelde leeftijd wordt dan 34,moet lukken ,die zijn al aardig mak

Kaaskopje

Kaaskopje

08-12-2010 om 23:26

Mwah

Bij het vorige feest waren ook die gemiddeld 34-jarigen aanwezig, waarvan het oudste deel het meest vertegenwoordigd was op de dansvloer en het jongste deel vooral op de bank zat.)

Tirza G.

Tirza G.

09-12-2010 om 17:12

Hahhahahha

Doe dat nou niet Kaaskopje. Op de dansvloer staan. Die kinderen schamen zit kapót )))

Tirza

koentje

koentje

13-12-2010 om 14:32

Is 18

nou juist niet een mooie leeftijd om dat zelf te bedenken?

OlgaHelena

OlgaHelena

28-12-2010 om 19:29

Herendiner

Een zoon van een kennis van mij geeft op zijn 18e verjaardag een "herendiner". Dus alle vrienden komen in pak met alles dr op en dr an, geeeeen vrouwen. En dan met elkaar aan tafel een luxe diner (vrees dat moeder en eventueel vader dat in elkaar moeten draaien) mét sigaar toe! Veel plezier

Fiorucci

Fiorucci

29-12-2010 om 10:50

Olga

Ah,dat had mijn man vroeger ook op die leeftijd, een keer per jaar, een pakkenfeest, met zijn vrienden..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.