Pirata
28-10-2016 om 16:43
Welk merk boxer is in voor pubers?
Voor 5 december heb ik inmiddels ook bedacht dat boxershorts van een merk wellicht een leuk kado zijn voor een puber. De onze loopt zo ongeveer met "Hema" boven zijn afgezakte broek uit.
Maar.... welke merken zijn nu "in" voor pubers qua ondergoed? Kan BB nog wel of is dat "uit"?
Heb echt geen flauw idee! Als ik het vraag, dan verraad ik teveel..

Vesper Lynd
28-10-2016 om 18:05
Gut
Ik zou het niet weten. Hier durven ze gewoon Hema-ondergoed aan Hugo Boss misschien, daar hoor ik wel eens over.

IngridT
28-10-2016 om 18:07
Muchachomalo
Worden ze hier heel blij van.
Hele coole printjes
Wel duur. Maar ze blijven erg lamg erg mooi.

vlinder72
28-10-2016 om 18:15
goed kijken
Je kan ook goed kijken bij andere jongens welk merk je ziet boven hun afgezakte broeken
Mijn zoon draagt nog steeds H&M. Dus ik kan je verder niet helpen.

Knutselkei
28-10-2016 om 18:20
hier gen afgezakte broeken
dus ik zou niet weten wat de rest draagt haha. Zoon heeft een paar Puma onderbroeken en verder van Cars( nee niet de auto ) en Petrol Industries. Blijven allemaal mooi.

Pirata
28-10-2016 om 18:43
hema
Hier is het bijna altijd Hema, dus ik dacht dat hij het misschien leuk zou vinden een ander merk te laten zien. ☺
Een paar jaar geleden had ik niet geloofd dat hij er ooit zo bij zou gaan lopen trouwens...
Ik ga eens op de genoemde merken googelen, dank!

Elinde
28-10-2016 om 20:18
Bjorn Borg
Hier dragen ze vaak Bjorn Borg en de shorts van de Sting.
De Sting heeft allerlei leuke prints en zijn niet al te duur.
Ook de shorts van Primark zijn hip, maar die blijven minder lang mooi.

Kelly
28-10-2016 om 21:25
Ook leuk:
Boxers van bjorn borg, jack en Jones, calvello
En inderdaad hier ook muchachoMalo zeer populair.

angel3
28-10-2016 om 21:30
Coolcat
Weet niet hoe oud je puber is? Coolcat junior ook leuke prints. Mannen afdeling weet ik niet.
Hier vinden ze ondergoed kado krijgen echt dikke faal. Te gênant.....weet niet hoe dat voor die van jou is?

Vakantieganger
28-10-2016 om 21:41
Piere Cardin
Wordt door puber, net 16, gedragen. Nooit klachten gehoord. Ook nooit verzoeken om andere merken.

Pirata
28-10-2016 om 21:54
14 jaar
Zou hij het echt genant vinden? Ze lopen hier graag in hun onderbroeken door het huis. We vieren het toch onder ons. Ze zetten er soms ook eentje als hoed op (binnenshuis).

Elfje65
28-10-2016 om 22:02
Afgezakte broeken?
Is dat niet allang weer uit? Ik zie niemand er meer in. Hier hebben ze boxers van Garcia. Maar ze zijn niet erg merk vast. Sterker, het interesseert ze helemaal niets.

Pirata
28-10-2016 om 22:07
haha
Natuurlijk is dat uit. Al jaren toch. Maar dat weten de dorpspubers hier niet.

kenfan
28-10-2016 om 22:55
De Jan Smit collectie van C&A natuurlijk
https://www.youtube.com/watch?v=Ic4J7InxB_YNiet dat ik daar nu een hartenwens mee vervulde, maar na drie jaar een Bjorn Borg in de zak werd het tijd voor eens wat anders. Hier is de afzakrage al lang over, dit gedicht is al al van 2010. jongste zoon boeit het echt niet meer in tegenstelling tot zijn broers op die leeftijd.
Beste mannen,
Sint liep laatst door winkelcentrum de Hoven
en kon zijn ogen haast niet geloven
Hadden die jongens daar in de straten
nu totaal niet in de gaten
dat hun broek haast op de knieen hing
Sint vond het een aanfluiting
En dan nog die rand er bovenuit
nee,vond Sint het ziet er echt niet uit
In de Nederlandse natie
is de ballenknijper uit de gratie
Sint kon het met eigen ogen lezen
Een Bjorn Borg, dat moet het wezen
Zo'n short dat floddert om de billen
Ja, dacht Sint, dat mochten ze willen
Hij geeft jullie allemaal een nette slip die heerlijk zit.
van een echte hollandse kerel , ..................
de ballen,
Sint en Piet

Pirata
29-10-2016 om 09:56
wauw
Krijg ik er nog een bijna kant en klaar gedicht bij kado! Dank je!
Ik heb gekeken, ik denk dat het toch BB wordt of Cars. Iets rustiger qua print, is meer iets voor hem.
Jan Smit-kleding gaat hij niet aandoen denk ik. En dat afzakbroeken al jaren passé zijn gelooft hij niet, want de hele school loopt zo. Voordeel is wel dat de broek die hij al jaren heeft qua lengte nog past, vanwege het laaghangen ☺

rosa
29-10-2016 om 11:28
dochter hier
was vooralsnog helemaal niet vd merken, draagt ook gewoon alles (hema, henm)
Maar nu had ze het over Calvin Klein, dat ze daar wel iets van zou willen hebben.
Dochter zou dat niet zeggen als het niet 'in' zou zijn, maar misschien geldt dat alleen bij haar school.

Marjoleine64
29-10-2016 om 13:12
Merk maakt niet uit
Zoon van 17 hier maakt het niet veel uit wel merk erop staat. Maar de duurdere merken zitten volgens hem wel echt beter, en blijven ook langer mooi en stevig in de was. Meestal heb ik voor mijn zoons boxers van de markt (Funderwear), soms wat duurdere (laatst een van Chasin bij een dure jeans), en die zijn echt mooier en beter. Ook soms een Calvin Klein, of Puma, of Hilfiger.

MK
29-10-2016 om 13:48
Vingino
Ik koop ze altijd van Vingino, maar ik heb magere sprieten. Die van de Hema zijn veel te wijd voor mijn zoons. Voor pubers lijkt me Calvin Klein of Hilfiger wel mooi.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.