Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Winkel Duitsland kerstspullen


Wil je naar Duitsland voor kerstdeco dan zou ik kijken bij bv een Depot of nanu Nana. Beide zitten bv in Rheine in de Emsgalerie. (Verder ook wel leuk om even te winkelen)
Wil je een leuk tuincentrum, dan zou ik oosterik zeker niet doen, Borghuis of Wolters zijn leuker. Duiven is leuk, maar na een paar keer heb je het daar ook wel gezien. Nog niet overal zijn de kerstafdelingen geopend hè.
Extra tip, kijk eens op christmaholic, die heeft veel leuke tuincentra vermeld staan. 
https://www.christmaholic.nl/

Verandering is inderdaad key! Elk jaar moet de boel toch weer anders worden neergezet dan voorgaande jaren zodat je een "nieuw"-ervaring krijgt.

Fourtyfour schreef op 06-10-2023 om 13:13:

Wil je naar Duitsland voor kerstdeco dan zou ik kijken bij bv een Depot of nanu Nana. Beide zitten bv in Rheine in de Emsgalerie. (Verder ook wel leuk om even te winkelen)
Wil je een leuk tuincentrum, dan zou ik oosterik zeker niet doen, Borghuis of Wolters zijn leuker. Duiven is leuk, maar na een paar keer heb je het daar ook wel gezien. Nog niet overal zijn de kerstafdelingen geopend hè.
Extra tip, kijk eens op christmaholic, die heeft veel leuke tuincentra vermeld staan.
https://www.christmaholic.nl/

TO vraagt om een grote winkel met kerstspullen. Dat zijn de Depot en Nanu Nana niet echt. Nanu nana heeft zelfs maar een klein deel met echt kerstspul. Daarvoor zou ik niet speciaal rijden. 

Ciska78 schreef op 06-10-2023 om 11:35:

o, die in Duiven is wel een optie.
6 uur rijden gaat hem helaas niet worden maar bedankt voor de tip

Hij is erg mooi altijd! Wel druk altijd, houdt daar rekening mee! Leuke eetgelegenheid ook, beslist een uitje. Veel Duitsers ook die er naar toe komen 

Marit!

In Duitsland vind ik het altijd tegenvallen. De tuincentra hebben maar weinig.

Oosterik zou ik ook niet doen. Die hebben wel veel, maar ik vind het er niet gezellig.

Duiven is echt heel leuk. Heel groot ook. Zeker de moeite waard als je er nog niet eerder bent geweest. Im
Eerder zei iemand dat ze er hetzelfde als elke  andere intratuin. Het zal zeker overeen komen, maar niet alles is hetzelfde. Bovendien is dit de grootste kerstshow van Nederland

Londen maar ja iets langer reizen is dat.
https://londentreinreis.nl/shoppen/kerstmis-in-londen/
Is niet helemaal wat de topicstarter zoekt maar het lijkt het meeste op wat ik mooi zou vinden (zo over ruim een maand).

Zoals al eerder genoemd is er in het Duitse Rothenburg ob die Tauber de prachtige winkel van Käthe Wohlfart. Een winkel dus en geen kerstshow. Het hele jaar door geopend en echt een tip als je in de buurt met vakantie bent.

MrsMary schreef op 06-10-2023 om 17:09:

Zoals al eerder genoemd is er in het Duitse Rothenburg ob die Tauber de prachtige winkel van Käthe Wohlfart. Een winkel dus en geen kerstshow. Het hele jaar door geopend en echt een tip als je in de buurt met vakantie bent.

Jaaaaah! Daar zijn wij in september geweest. Met zoveel aparte kwaliteits decoratie van mooie materialen. Als je de Intratuin gewend bent is dit zoveel authentieker. 

MrsMary schreef op 06-10-2023 om 17:09:

Zoals al eerder genoemd is er in het Duitse Rothenburg ob die Tauber de prachtige winkel van Käthe Wohlfart. Een winkel dus en geen kerstshow. Het hele jaar door geopend en echt een tip als je in de buurt met vakantie bent.

Deze staat nu op mijn lijstje, voor als ik weer in Dld ben. Leuk!! 

_Audrey schreef op 06-10-2023 om 17:29:

[..]

Deze staat nu op mijn lijstje, voor als ik weer in Dld ben. Leuk!!

Diezelfde winkel zit ook in Riquewihr. 

redbulletje schreef op 06-10-2023 om 17:36:

[..]

Diezelfde winkel zit ook in Riquewihr.

Oh dat is nog beter. Leuk stadje is dat

_Audrey schreef op 06-10-2023 om 17:40:

[..]

Oh dat is nog beter. Leuk stadje is dat

Ja prachtig! Net als Ribeauvillé trouwens. Colmar vonden we tegenvallen. Dat is echt een toeristenfuik terwijl die andere stadjes rustiger én mooier zijn. 

redbulletje schreef op 06-10-2023 om 17:42:

[..]

Ja prachtig! Net als Ribeauvillé trouwens. Colmar vonden we tegenvallen. Dat is echt een toeristenfuik terwijl die andere stadjes rustiger én mooier zijn.

Colmar vond ik destijds inderdaad ook tegenvallen. Ribeauvillé ken ik niet, daar kan ik wel naartoe gaan als ik toch ook naar Riquewihr ga. Die regio is wel weer eens leuk voor een weekje vakantie. Lang geleden dat ik daar was. 

_Audrey schreef op 06-10-2023 om 17:51:

[..]

Colmar vond ik destijds inderdaad ook tegenvallen. Ribeauvillé ken ik niet, daar kan ik wel naartoe gaan als ik toch ook naar Riquewihr ga. Die regio is wel weer eens leuk voor een weekje vakantie. Lang geleden dat ik daar was.

Denk dat het hooguit 10 minuutjes van elkaar af ligt. We hadden een heel fijn hotel in Mittelwihr daar ook in de buurt. 

Ciska78

Ciska78

06-10-2023 om 18:19 Topicstarter

Rothenburg is niet echt in de buurt. 
Maar we gaan kijken of we binnenkort naar Duiven kunnen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.