Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Winkel Duitsland kerstspullen


redbulletje schreef op 06-10-2023 om 17:36:

[..]

Diezelfde winkel zit ook in Riquewihr.

Hij zit op veel meer plekken. Ik ben in die in Berlijn geweest

https://www.kaethe-wohlfahrt.com/en/openinghours/storelist/

Ik lees wel dat ze een Kerstmarkt niet trekt, maar misschien is toch de Kerstmarkt van Aken door de week voor haar wel te doen? Ik ben er een paar keer geweest en het is er best wel rustig (en ik ben iemand die een hekel heeft aan drukte). en in Aken heb je ook de winkel “It’s all about Christmas” in winkelcentrum Aquis Plaza.
Kijk maar op Internet of het wat voor jullie is. En als leuke bijkomstigheid kun je ook de heerlijke Aachener Kerstpopjes en koekjes kopen.
Lieve groeten
Sini

Als ze een kerstmarkt niet trekt trekt ze Oosterik waarschijnlijk ook niet. De horror... Elke keer denk ik; eens en nooit weer.. En toch hebben we er onlangs nog onze tuintafel gekocht 

En iets als een Galeria Kaufhof? In Kleve, net over de grens bij Nijmegen zit er een zie ik. Anders heeft Münster er ook een. 

Almdudler schreef op 07-10-2023 om 17:13:

Als ze een kerstmarkt niet trekt trekt ze Oosterik waarschijnlijk ook niet. De horror... Elke keer denk ik; eens en nooit weer.. En toch hebben we er onlangs nog onze tuintafel gekocht

En iets als een Galeria Kaufhof? In Kleve, net over de grens bij Nijmegen zit er een zie ik. Anders heeft Münster er ook een.

Galeria Kaufhof heeft een hele kleine kerstafdeling....

Niet in de buurt van Nijmegen, maar goed, mss een tip voor iemand anders:
Tuincentrum De Boet in Hoogwoud
https://www.deboet.nl/content/kerst-bij-de-boet

Chipndale schreef op 07-10-2023 om 19:35:

[..]

Galeria Kaufhof heeft een hele kleine kerstafdeling....

Ah, wist ik niet.

Had verwacht dat een warenhuis van die grootte ook wel een aardige kerstafdeling zou hebben. Sad…

Almdudler schreef op 08-10-2023 om 01:16:

[..]

Ah, wist ik niet.

Had verwacht dat een warenhuis van die grootte ook wel een aardige kerstafdeling zou hebben. Sad…

In Duitsland hebben winkels zelf sowieso geen hele uitgebreide kerstafdelingen. Daar is het echt veel meer de echte kerstmarkt waar kerstartikelen worden verkocht. Ook tuincentra zijn lang niet zo uitgebreid als hier. 

Ciska78

Ciska78

21-10-2023 om 08:11 Topicstarter

we zijn gisteren in Duiven geweest, maar man wat was het druk daar zeg. Dochter deed het echt wel super, maar we hebben veel gewoon niet gezien helaas.

Ciska78 schreef op 21-10-2023 om 08:11:

we zijn gisteren in Duiven geweest, maar man wat was het druk daar zeg. Dochter deed het echt wel super, maar we hebben veel gewoon niet gezien helaas.

Ja, het is nu vakantie, dan is het er altijd heel druk. Zelf zijn we op een zondagochtend geweest, vlak na opening, dan is het nog goed te doen.

Maar wat goed van je dochter dat ze het gewoon gedaan heeft!!! Top.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.