Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Megan

Megan

12-09-2013 om 13:49

zelf geld verdienen


Nathalie

ik had inderdaad je berichtje wat te snel gelezen en daardoor verkeerd begrepen.

nolly

nolly

15-09-2013 om 18:04

vrijwilligerswerk

susanne schreef; geloof me,er is geen puber die werkt *om wat om handen te hebben*

hmmm.... ben het niet eens met deze zin. Ik heb hier dus echter wél zo'n puber.
3 a 4x per week gaat ze naar het asiel om daar te werken. Als vrijwilligster. Enigste verdienste is 1x een doos versgeraapte eieren geweest.

Knurf

Knurf

15-09-2013 om 18:54

sus-anne

'geloof me,er is geen puber die werkt *om wat om handen te hebben*
als hij niet betaald zou krijgen zou hij het echt niet gedaan hebben.'

Eens. Sterker nog, de meeste volwassenen doen niks tenzij ze ervoor betaald krijgen. Anders zouden we toch niet steeds een tekort aan vrijwilligers hebben?

-Flupke-

-Flupke-

16-09-2013 om 12:29

ja wel hoor

ook hier een puber die iedere woensdagmiddag enkele uren op de kinderboerderij werkt : gratis en voor niks! ☺

Nolly werk/hobby?

zo,n puber ken ik ook Nolly,die besteedt al haar vrije uren op de manege om te werken,echter ,zij noemt het geen werk,het is een hobby,net als voor jouw kind in het asiel.

Nolly

Nolly

18-09-2013 om 15:13

Werk/hobby

Hobby of werk? Feit blijft dat er gewerkt wordt voor niets.

En dan hoeft het nog niet eens altijd leuk te zijn

Mijn dochter is de hele zaterdag op de manege. Daar doet ze leuke dingen, zoals haar verzorgpony verzorgen, maar moet ook hard werken.
Bijvoorbeeld, de paarden hooi geven en dan tot de ontdekking komen dat een hele hooibaal beschimmeld is. En stallen en het weiland uitmesten. Vooral dat laatste is veel en hard werk want er staan ook eigenarenpaarden op het land waarvan de eigenaren niet meehelpen. En omdat het vrijwilligerswerk is, is soms niet iedereen aanwezig en om dan met je vieren een heel weiland aan kant te maken is veel werk.
Dan is ze behoorlijk moe aan het eind van zo'n zaterdag.
Maar je moet er wat voor over hebben om een paard te kunnen verzorgen nietwaar...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.