Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-01-2012 om 02:03
En het was leuk! Puber wilde met wat vrienden ergens een slaapfeest met tot diep in de nacht film. Jongens en meiden door elkaar, in een slaapzak. Dat wilden wij niet en als compromis mocht het bij ons thuis en zouden wij boven blijven. Beamer geregeld, pubers hebben eten en drinken geregeld en het is heel goed gegaan. Af en toe wat luidruchtig, maar amper troep.
Zo fijn dat kind wat aansluiting heeft!
Rosa van der Zanden
08-01-2012 om 11:49
Rosa
Klinkt goed! Fijn dat het een succes was, heerlijk om te zien als je plannetje goed uitwerkt he
08-01-2012 om 23:13
Ben zo trots op hem!
Hij heeft het zelf geregeld, redelijk gecommuniceerd, netjes opgeruimd. Maar bovenal ben ik trots dat hij zo'n leuke club mensen om zich heen heeft en dit vast weet te houden. Wat een verschil met de basisschool. Hij moet nog veel leren op sociaal gebied, had altijd weinig aansluiting. Nu heb ik regelmatig een woonkamer vol pubers . Echt moedergeluk, dit.
Rosa van der Zanden
09-01-2012 om 14:49
Wat heerlijk
Hoi Rosa,
Wat heerlijk om dit zo te lezen. Mijn oudste gaat volgend jaar naar de middelbare school en is sociaal ook niet goed. Ik maak me wel wat zorgen en kijk zo nu en dan even hier. En dit soort berichtjes doet mij zo goed. Misschien komt het met mijn zoon wel goed. En die van jou is al goed op weg. Geweldig!