Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Zoon heeft veel oudere vriendin


Als het enkel om de seks zou gaan, hoef je iemand niet als stiefvader bij je kinderen te introduceren.

Overigens hoop ik dat voorlichting over veilig vrijen en anticonceptie al eerder gedaan is. 

Die gevolgen op lange termijn zou ik in ieder geval wel bespreken met hem. 

Maar alsnog, zelfs als er sprake is van oprechte liefde, zou ik er grote moeite mee hebben. Ik denk ook niet dat ik zo iemand dan 'gezellig' uit zou nodigen voor een verjaardag of met Kerst of zo terwijl ik dat bij iemand van de eigen leeftijd of met een acceptabel leeftijdsverschil wel zou doen. 

DS1971 schreef op 28-08-2022 om 20:34:

[..]

Misschien had hij ook op zijn 16e een 45 jarige vriendin en is hij daarna voorgoed genezen geraakt van vleselijke lusten.

😂 Idd! Zie je het al voor je? Een 16 jarige Mark die nerveus een condoom probeert om te doen onder toeziend oog van Stiflers Mom?🤭

Wil natuurlijk niet bagatelliseren hoor TO, deze situatie is natuurlijk gewoon k met peren. 

Mona-xxx schreef op 28-08-2022 om 20:42:

[..]

Het zou mij niks verbazen als hij homo was.

Mij wel. Nog afgezien van dat dat dan wel een keer zou zijn uitgekomen, die vibe heb ik echt niet bij hem.

None of our business sowieso.

DS1971 schreef op 28-08-2022 om 20:59:

[..]

Mij wel. Nog afgezien van dat dat dan wel een keer zou zijn uitgekomen, die vibe heb ik echt niet bij hem.

None of our business sowieso.

Ik zou hem wel sympathieker vinden als hij het wel was

MamaE schreef op 28-08-2022 om 20:49:

Als het enkel om de seks zou gaan, hoef je iemand niet als stiefvader bij je kinderen te introduceren.

Overigens hoop ik dat voorlichting over veilig vrijen en anticonceptie al eerder gedaan is.

Die gevolgen op lange termijn zou ik in ieder geval wel bespreken met hem.

Maar alsnog, zelfs als er sprake is van oprechte liefde, zou ik er grote moeite mee hebben. Ik denk ook niet dat ik zo iemand dan 'gezellig' uit zou nodigen voor een verjaardag of met Kerst of zo terwijl ik dat bij iemand van de eigen leeftijd of met een acceptabel leeftijdsverschil wel zou doen.

Een stiefvader die letterlijk 7 jaar ouder is... Ik hoop dan ook alleen dat het de seks is. Want emotioneel gezien zijn die twee in andere dimensies 

Eens met mona-xx hiero. Wat een walgelijk mens. Een jongen van 16 is echt nog een puber, heeft net de baard in de keel. En ook al aan die kinderen voorgesteld😂 dit is toch te smering voor woorden. Ik zou dit zeker niet accepteren en naar de politie gaan en ook naar haar werk. Het is legaal my ass. 


GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

28-08-2022 om 21:08

Aviendha schreef op 28-08-2022 om 21:07:

Eens met mona-xx hiero. Wat een walgelijk mens. Een jongen van 16 is echt nog een puber, heeft net de baard in de keel. En ook al aan die kinderen voorgesteld😂 dit is toch te smering voor woorden. Ik zou dit zeker niet accepteren en naar de politie gaan en ook naar haar werk. Het is legaal my ass.


Maar ik denk niet dat dat gaat helpen. 

Battle-Royale schreef op 28-08-2022 om 21:08:

[..]

Maar ik denk niet dat dat gaat helpen.

Nee vrees het ook niet maar ik zou het echt niet kunnen accepteren. Ben nu 30 en heb een zoontje van 1. Als die 16 is ben ik dus 45. Je moet er toch niet aan denken. Dat ze ook het lef heeft om te zeggen dat het niet gaat stoppen hele moeilijke situatie TO!

Aviendha schreef op 28-08-2022 om 21:07:

Eens met mona-xx hiero. Wat een walgelijk mens. Een jongen van 16 is echt nog een puber, heeft net de baard in de keel. En ook al aan die kinderen voorgesteld😂 dit is toch te smering voor woorden. Ik zou dit zeker niet accepteren en naar de politie gaan en ook naar haar werk. Het is legaal my ass.


Gelukkig ook iemand die hier werk van gaat maken 👍️ Ik vraag mij ook echt af of die vrouw niet zwakbegaafd is. Welke 45 jarige vrouw valt nou voor een puber? En dat ze ook haar kinderen al in de mix gooit...

TO is de vader van die kinderen nog in beeld? Zoja, wat vindt hij ervan? Kan hij daar geen bezwaar tegen maken? En via de rechter die vrouw stoppen. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

28-08-2022 om 21:19

Aviendha schreef op 28-08-2022 om 21:12:

[..]

Nee vrees het ook niet maar ik zou het echt niet kunnen accepteren. Ben nu 30 en heb een zoontje van 1. Als die 16 is ben ik dus 45. Je moet er toch niet aan denken. Dat ze ook het lef heeft om te zeggen dat het niet gaat stoppen hele moeilijke situatie TO!

Och, over een tijdje ziet ie nog wel andere leuke  visjes in de zee hoor. 

Battle-Royale schreef op 28-08-2022 om 21:19:

[..]

Och, over een tijdje ziet ie nog wel andere leuke visjes in de zee hoor.

Als het echt alleen om seks gaat wel ja. Maar bij zo'n vrouw zou ik bang zijn dat ze ook heel manipulatief is en hij er straks niet meer vanaf komt. Gelukkig gaat ze wsl een stuk eerder dood dan hij 😂 

Aviendha schreef op 28-08-2022 om 21:12:

[..]

Nee vrees het ook niet maar ik zou het echt niet kunnen accepteren. Ben nu 30 en heb een zoontje van 1. Als die 16 is ben ik dus 45. Je moet er toch niet aan denken. Dat ze ook het lef heeft om te zeggen dat het niet gaat stoppen hele moeilijke situatie TO!

Dat dwingende van 'het stopt niet' ook al begrijp ik jullie vind ik heel dominant overkomen. De zoon in kwestie kan ook zelf beslissen dat het klaar is, niet alleen zij.

Als mijn man ooit het onzalige plan opvat om mij te verlaten zou ik daar veel verdriet van hebben maar als er dan een stiefmoeder van zestien in beeld komt zou ik daar wel onoverkomelijke bezwaren tegen hebben. 

Het stiefkind en het jongste zusje van de zoon van TO hadden bij elkaar in de klas kunnen zitten...

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

28-08-2022 om 21:32

Aviendha schreef op 28-08-2022 om 21:27:

[..]

Als het echt alleen om seks gaat wel ja. Maar bij zo'n vrouw zou ik bang zijn dat ze ook heel manipulatief is en hij er straks niet meer vanaf komt. Gelukkig gaat ze wsl een stuk eerder dood dan hij 😂

Ik zou het zichzelf laten regelen, je kunt je kind moeilijk opsluiten he.

Aviendha schreef op 28-08-2022 om 21:27:

[..]

Als het echt alleen om seks gaat wel ja. Maar bij zo'n vrouw zou ik bang zijn dat ze ook heel manipulatief is en hij er straks niet meer vanaf komt. Gelukkig gaat ze wsl een stuk eerder dood dan hij 😂

Ouwe snoeperd, hij zit gewoon achter dr geld aan 

Ik geloof maar weinig van dit verhaal. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.