Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-03-2014 om 22:33
Wat vinden jullie daarvan?
Zoon kent via internet verschillende mensen waarmee hij ook skypet en al jarenlang contact mee heeft (zegt ie tenminste..) en nu wil hij daar van de zomer een paar weken naar toe. Hij weet nog niet precies naar wie maar dat komt allemaal wel goed zegt hij. Zoon is best zelfstandig maar ik vind dit een hele onderneming. Vooral omdat er niks zeker is waar hij terecht kan. We kunnen het hem wel verbieden natuurlijk maar ik denk dat hij dan gewoon toch gaat en dan weken niks van zich laat horen.
Toch ben ik er bang voor en bang dat hij zich niet goed voorbereidt en dingen hem tegen gaan vallen en dan zit hij zo ver van huis en kunnen we niet snel even naar hem toe.
Of ben ik nu te overbezorgd?
Ik hoor het graag van jullie!
06-03-2014 om 14:00
Ik ga echt niet bellen
Kan me voorstellen dat zoon dat gênant vindt..
Katniss, ik vind dit nu ook weer geen onverantwoord en levensgevaarlijk plan om eerlijk te zijn. Mijn zoon wil de wijde wereld in en ik vind het eng hem los te laten.
Voor hem zijn internetvrienden echte vrienden, hij heeft er heel veel contact mee. Hij heeft ook wel jongens in Nederland ontmoet die hij alleen van internet kende, maar ja Amerika is net even wat anders
We zijn iig nu goed in gesprek met zoon en dat voelt al een stuk beter.
AnneJ, bedankt voor je linkjes, altijd interessant om te lezen!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.