Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Zorgmelding door politie?


Ik zou er richting dochter nu wel klaar mee zijn. Je bent bij de ouders geweest en daarmee zou voor mij de kous af zijn. 

Kimdekim

Kimdekim

14-04-2023 om 18:24 Topicstarter

Omdat de ouders van haar vrienden er anders mee omgingen.  Zij wilden graag zelf overal langs gaan. 

Kimdekim

Kimdekim

14-04-2023 om 18:27 Topicstarter

Chubb schreef op 14-04-2023 om 18:23:

Ik zou er richting dochter nu wel klaar mee zijn. Je bent bij de ouders geweest en daarmee zou voor mij de kous af zijn.

Is ook hoor.  Het was vervelend en we hebben er goed over gesproken.   Voor ons is het klaar.  Voor mijn dochter ook.  Mijn dochter is ook op niemand boos, vriendin wel. Maar zij gaat ook gewoon nog wat doen met die jongens.  

Prillewits schreef op 14-04-2023 om 18:10:

[..]

Nou ja, dat is gewoon oneerlijk van die jongens. Ik had ook zo’n afspraak met mijn moeder en heb me daar netjes aan gehouden. Liegen en bedriegen doe je zelf hè, dat is gewoon fout. Dat maakt de afspraak nog geen slecht idee.

Klopt dat is het zeker, maar ik bedoel dat het doel (niet verslaafd zijn aan sigaretje roken, dagelijks) toch meestal wel gehaald was en daar gaat het uiteindelijk om

waarom de hele buurt af gaan voor excuses? Denk dat niemand wat gemerkt heeft of wel? En mochten ze even wat gehoord hebben is dat toch geen ramp?

Kikki39 schreef op 14-04-2023 om 21:01:

waarom de hele buurt af gaan voor excuses? Denk dat niemand wat gemerkt heeft of wel? En mochten ze even wat gehoord hebben is dat toch geen ramp?

Waarom denk je dat de politie langskwam?

ja, voor die ruzie tussen de jongens, dat kan toch binnen gebeurd zijn. En ook al hebben ze buiten 2 minuten gevochten ga je toch niet de hele buurt af.


Mijn dochter heeft een tijd geleden ook ruzie gehad in speeltuin, met politie erbij. Hele buurt had niks gehoord hoorde we later. 

Kimdekim

Kimdekim

14-04-2023 om 21:45 Topicstarter

Niet de buurt maar wel de straat. De ruzie was op straat (voor de deur)  en dusdanig dat mensen de politie gebeld hebben.  Ik kan me voorstellen dat de buren ervan geschrokken zijn.  Even sorry zeggen tegen de buren is dan niet verkeerd denk ik. 

ja, buren snap ik dan. Maar niet tegen allerlei mensen die allang op een oor lagen.

En dan nog, dat de jongens ruzie kregen kunnen die meiden niks aan doen. Die jongens zouden excuses aan moeten bieden.

Kimdekim

Kimdekim

14-04-2023 om 22:29 Topicstarter

Nou ja je bent ergens wel verantwoordelijk voor je gasten.  Jongens hebben iig naar mijn dochter en vriendin heel uitgebreid excuses gemaakt dus wat dat betreft is het opgelost.  Die ouders van de vriendin hebben ook de ouders van iig 1 van de ongenode gasten gesproken, dus die horen ook nog wel iets. 

Kimdekim

Kimdekim

09-05-2023 om 11:48 Topicstarter

vandaag toch een brief van VT op de mat.  Zorgen zijn niet ontvankelijk verklaard.  Ik kan een verzoek doen om het dossier te vernietigen dus dat ga ik naar doen denk ik. 

Gelukkig dat het hiermee opgelost is. Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.