Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Ik vind mijn kinderen niet leuk.


Ik wil je even een hart onder de riem steken.
De oudste zoon van goede vrienden van mijn moeder was dramatisch. Van school gestuurd, drugs, gevangenis, gestolen van ouders, moeder geslagen, kind verwerkt bij verslaafde vrouw. Hij heeft echt een dramatisch verhaal achter de rug. Maar: in de gevangenis (gek genoeg) uiteindelijk hulp gekregen en los gekomen van de drugs en andere ellende. Hij was toen 34, hij is nu 56 en is nooit teruggevallen. En het contact met zijn ouders is goed.
Ik wens je niet dat het zo ver gaat met je zoon(s) maar zelfs als iedereen gelooft dat alles verloren is, dan nog ie er altijd de mogelijkheid tot inkeer.
Ik geef je een dikke knuffel!
Sinilond

Ik heb geen diepgaand advies en ben geen ervaringsdeskundige, maar wilde je toch even een virtuele knuffel geven. Het lijkt me ontzettend heftig, pas goed op jezelf. Heel knap dat je duidelijk hebt aangeven bij de hulpverleners dat verandering noodzakelijk is, hopelijk zorgt het voor jou gauw voor verlichting van de situatie.  

Jlo

Jlo

17-12-2021 om 20:02

ik begrijp helemaal hoe je je voelt 

Wat een moeilijke situatie Sarada! Ik hoop dat je ergens steun kan vinden, en anders vind je hier wel een luisterend oor.

Het ouderschap is soms gewoon klote.   

(edit:nu pas de andere berichten gelezen: heftig! Nogmaals een hele dikke knuffel!) 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.