Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Inschrijven woningbouw

Kun je je als student, in de laatste fase van de studie, inschrijven bij de woningbouw? Dit omdat er vaak toch een eis gesteld wordt qua inkomen maar dat is nog niet aan de orde. 


Poezekat

Poezekat

10-06-2022 om 18:45 Topicstarter

Thomass schreef op 10-06-2022 om 18:33:

[..]

Verdiep je je er dan eerst eens in, of, beter nog, laat het aan je zoon over. Zoek het verschil tussen sociale huur en huren in de vrije sector.

Heb ik inmiddels gedaan. 

alternatief zowel in Haarlem als omstreken.
https://www.villex.nl/woonruimte/tijdelijk-huren/haarlem
Minimaal voor 6 mnd voor een lage huur. Kan zomaar ook een  jaar of meer zijn.

De jongeman is redelijk flexibel.

Hier ook een schoonzoon die dan jaartje Amsterdam, half jaar Den Haag, half jaar buitenland en dan weer terug bij ouders om komend jaar weer op Amsterdam te focussen. Ook hij is nog niet definitief gesetteld; lang leve die onbevangenheid als je nog jong bent.

Poezekat schreef op 09-06-2022 om 19:04:

[..]

Haarlem en omgeving

Meteen inschrijven! Inkomen wordt pas gekeken als je woning krijgt toegewezen. En het duurt echt wel een paar jaar voor je aan de beurt bent. Woon er zelf, en ben ook ingeschreven. Daar hoef ik nu geen gebruik van te maken, maar je weet maar nooit . en voor E10 per jaar is dat wel fijn

En als hij dus nu woonruimte nodig heeft, dan is anti-kraak een mooie oplossing. Heb je snel en goedkoop een woning. Juist voor studenten heel erg fijn. 
Vrienden en familieleden vaak gedaan in Haarlem. Hebben echt op prachtige locaties gewoond. 

Poezekat

Poezekat

12-06-2022 om 09:50 Topicstarter

Lotte78 schreef op 12-06-2022 om 09:27:

[..]

Meteen inschrijven! Inkomen wordt pas gekeken als je woning krijgt toegewezen. En het duurt echt wel een paar jaar voor je aan de beurt bent. Woon er zelf, en ben ook ingeschreven. Daar hoef ik nu geen gebruik van te maken, maar je weet maar nooit . en voor E10 per jaar is dat wel fijn

Heb het doorgegeven. De rest is aan hem.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.