Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Kaaskopje

Kaaskopje

17-07-2010 om 21:09

Kennismaken met schoonfamilie

Naar aanleiding van het draadje hierboven ben ik benieuwd hoe snel jullie kennis maakten/denken te maken met schoonouders in spé van jullie kinderen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

17-07-2010 om 21:18

Heel snel

Nog voordat de kinderen verkering kregen
We maakten allemaal deel uit van een groep op rondreis. "Schoonouders" met drie zonen, wij met drie dochters.

Kaaskopje

Kaaskopje

17-07-2010 om 21:56

Brianna

Bedoel je uit 1 gezin of uit 3 gezinnen?

Minet

Minet

17-07-2010 om 22:01

Ook heel snel

ze zijn nl. al jaren onze buren recht tegenover ons

Brianna F

Brianna F

18-07-2010 om 03:31

Kaaskopje

Uit 1 gezin.

Bastet

Bastet

18-07-2010 om 08:36

Al gezien

Oh ik ken de ouders van de vriendin van mijn zoon al.We zien elkaar weleens als het spul opgehaald wordt na een laat concert,en ze waren ook op de 18e verjaardag van mijn zoon.
Bastet

Tirza G.

Tirza G.

18-07-2010 om 12:32

Maar dat is geen antwoord op de vraag

Als dit allemaal (we kenden ze al) het geval was, had Kaaskopje haar vraag niet gesteld. Wij kenden de ouders van onze (ex)schoonzoon ook al, ze zaten bij elkaar in de klas. Maar voordat ze echt hier thuis kwamen, heeft toch een aantal jaren geduurd. Ja, aan de deur, halen-brengen-dat soort gedoe, maar echt officieel op de bank? Neuh. De kinderen wel hoor, die vlogen over en weer in en uit, maar Officieel Kennismaken is er nooit echt zo van gekomen. Toen ze 18 werd waren ze erbij, dat wel En over en weer taartje eten bij slagen enzo, maar toen hadden ze al jarenlang verkering.

Tirza

Maylise

Maylise

18-07-2010 om 12:55

Pas geleden

Ik heb de aanstaande schoonouders van mijn dochter kort geleden ontmoet Dat was net nadat ze officieel hadden aangekondigd dat ze zouden trouwen en nadat de jongen in kwestie bij ons is geweest om toestemming te vragen. Ze wonen overigens in een ander land dus elkaar spontaan tegenkomen was niet gebeurd. We zijn een weekend die richting opgegaan (alleen mijn man en ik zonder de rest)om ze te ontmoeten. Leuke mensen. De tweelingbroer van mijn dochter was al een paar keer bij ze geweest met zus en vriend maar de rest van het gezin kent hen nog niet.

De ouders van de ex vriendin van mijn een na oudste zoon kende ik trouwens al voor dat ze verkering kregen want ze wonen hier in de buurt. Daar vond dus geen officiële ontmoeting plaats. De verkering is nu al een poos uit maar bij de supermarkt zie ik de moeder van het meisje nog wel eens.

Maylise

Bastet

Bastet

18-07-2010 om 14:14

Tirza

Ik geef wel antwoord,ik kende hen namelijk niet voordat mijn zoon verkering kreeg met hun dochter.En nee,geen officieel kennismaken hoor,gewoon elkaar en keer treffen als het zo uitkomt,zoals ik al schreef.
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.