Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Sugardaddy dilemma


Malibu2 schreef op 05-05-2022 om 09:05:

[..]

Ik heb ook wel een verleden maar dat is altijd op basis van gelijkwaardigheid geweest. Een 19 jarige en een man van 38 is niet gelijkwaardig en dat soort mannen is dan meestal maar op 1 ding uit. Want waarom richt die 38-jarige zijn pijlen op die jonge jongen?

Ik ben ongeveer 38 en ik moet er niet aan denken iets te beginnen met een 19-jarige. Dan kan ik me nog voorstellen dat de 19-jarige er wel naïef in meegaat, want interessant enz. Maar die oudere man zou beter moeten weten, diens motieven zijn niet zuiver.

Heb het zelf ook zien gebeuren in mijn jeugd. Een vriend kwam op zijn 18e uit de kast en kreeg enorm veel aandacht van mannen van ongeveer 40. Echt, why?

Why, omdat die jongens van 18+ er gewoon lekker uitzien. En motieven niet zuiver, die zijn wel zuiver, gewoon iets met sex en geen relatie. Als het volgens de wet mag, kan het gewoon. Als oudere persoon (zoals ik 46) voor er echt iets gebeurd even een ID zien. 18+ jonger hoeft van mij ook niet.

En dan zegt hier iemand ook niet over TO en zijn vriend van 19 en 25 dat veel 6 jaar veel is. Mwah, de oudste die ik bediend heb was 90+. Voor hem was ik weer een jong snoepje.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

07-05-2022 om 07:15

Zeefietser schreef op 07-05-2022 om 06:52:

[..]

Why, omdat die jongens van 18+ er gewoon lekker uitzien. En motieven niet zuiver, die zijn wel zuiver, gewoon iets met sex en geen relatie. Als het volgens de wet mag, kan het gewoon. Als oudere persoon (zoals ik 46) voor er echt iets gebeurd even een ID zien. 18+ jonger hoeft van mij ook niet.

En dan zegt hier iemand ook niet over TO en zijn vriend van 19 en 25 dat veel 6 jaar veel is. Mwah, de oudste die ik bediend heb was 90+. Voor hem was ik weer een jong snoepje.

Sowieso denken dat die 19 jarige homo zo naief is dat hij dit zelf niet doorheeft en dat in combinatie met een TO die zich zogenaamd zo’n ernstige zorgen maakt dat hij vind dat de jongen uit de kast geschopt moet worden en zijn gedrag aan zijn ouders moet verantwoorden terwijl zijn motief overduidelijk is. En dan nog iemand die denkt dat de 19jarige wegwijs gemaakt moet worden in de gayscene.  

Vince05

Vince05

07-05-2022 om 22:36 Topicstarter

Wow, heftige reacties van jullie. Zie hier mensen hoe toxic deze wereld is. Nogmaals laat mij duidelijk zijn ik ga hem niet outen bij zijn ouders, maar deze jongen zit wel met een probleem dat hij worstelt met zijn identiteit. Door de oversekste maatschappij en deze reacties blijkt maar weer hoe 'normaal' het gevonden moet worden om seks te hebben met Jan en alleman. Spreek alsjeblieft voor jezelf, want ja uit de kast komen kan nog steeds een enorme strugle zijn en ja dan is het fijn dat er ook nog nuchtere homo's bestaan die proberen te laten inzien dat homo zijn niet betekent dat je maar met alles en iedereen je lichaam moet delen. Maar als iemand van zekere leeftijd jou dit doet geloven en je bent niet zo slim, dan kan het zijn dat je hier makkelijk in mee wordt getrokken. 

Voor alle anderen, bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels een fijn gesprek hierover gehad met hem. Blijkt ook een groot deel onzekerheid onder te zitten.

Vince05 schreef op 04-05-2022 om 23:04:

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik schrik er alleen erg van dat dit zo achter gesloten deuren gebeurd. Het vervelende is dat ik om hem begin te geven, terwijl een ander het afkoopt. Zo iemand wil ik ook niet als vriend uiteindelijk, maar hij komt wel met de verhalen bij mij aan. Ik hoop maar niet dat hij later spijt krijgt van dit soort dingen. Met geld kun je blijkbaar een hoop kopen...

Ik snap dat je het een zorgelijke situatie vindt. Ik zou hier ook de kriebels van krijgen. 

Maar, dit is een situatie waar jij niets aan kan doen. De jongen is volwassen en doet dit vrijwillig.

Het enige dat jij kan doen is op jezelf letten. De jongen stuurt je tikkies in ruil voor naaktfoto's, dat zegt mij dat hij niet het soort gevoelens voor jou heeft die jij wel voor hem hebt/begint te krijgen. In mijn optiek zijn alle uitkomsten in deze som voor jou negatief, dus pas op jezelf, houd de relatie oppervlakkig en als dat te moeilijk blijft raad ik aan een grote stap terug te doen.

Fijn dat jullie erover hebben gepraat. Veel succes en pas op jezelf!

WendelmoedM schreef op 06-05-2022 om 14:59:

[..]


Het "ik ken niemand die" argument is sowieso nooit zo sterk als statistische onderbouwing. De volgende persoon heeft inderdaad weer een andere ervaring.

Van mijn kinderen wonen er ook nog 3 thuis en het merendeel van hun volwassen vrienden ook. Inderdaad is het niet makkelijk om iets betaalbaars te vinden en met 21 heb je meestal nog geen topbaan. Maar dat doet er verder niet zo toe, deze jongen woont nog thuis en OP moet zich niet zomaar gaan bemoeien met de band tussen de jongen in kwestie en zijn ouders.

Mijn “ik ken niemand die nog thuis woont” was juist reactie op het zeer algemene “op je 19e woon je gewoon nog thuis” dat eerder werd gezegd. Dat klopt dus niet. Heel veel mensen wonen inderdaad nog thuis, heel veel niet. Verder met je eens: het is niet aan OP om zich hiermee te bemoeien. 

Het is ook niet belangrijk of deze jongen nog thuis woont of op kamers.
Feit is dat hij intieme delen van zichzelf verkoopt. Dat goede gesprek is heel waardevol. Ik vind het ook niet normaal om jezelf te verkopen en met jan en alleman seks te hebben. Niet van meiden, niet van jongens, niet van homo's en niet van hetero's. 

Je kunt het echter niet verbieden. En ook niet iemand ongevraagd en ongewenst outen. Zou hij die dingen ook doen als hij er geen geld voor kreeg? Als het antwoord nee is, is dat een signaal om een inkomen te zoeken waarbij je je zelfrespect en eigenwaarde niet hoeft te verkwanselen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.