Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Uit huis

Zoonlief heeft eindelijk iets voor zichzelf gevonden! Hij blijft in ons dorp gelukkig.
Maar wat heeft hij allemaal nodig? Hij heeft straks best wel de ruimte.
Ik kom niet verder dan stofzuiger, strijkplank, strijkijzer


Haha, die dingen zal hij als laatste gaan gebruiken
Misschien even naar de kringloop voor wat keukenspullen?

Haha, die dingen zal hij als laatste gaan gebruiken
Misschien even naar de kringloop voor wat huisraad? Kom je vanzelf dingen tegen.

sorry 2x 

ik zou niet teveel verwachten van het gebruik van die strijkplank en strijkijzer 🤣

Ik zou eerder idd inzetten op keukenspullen, beddengoed, lampen, etc.

Lali

Lali

14-10-2022 om 19:08 Topicstarter

EmmaT schreef op 14-10-2022 om 19:04:

Haha, die dingen zal hij als laatste gaan gebruiken
Misschien even naar de kringloop voor wat keukenspullen?

Hij draagt elke dag overhemden, dus hij strijkt hier het meeste in huis

In ieder geval serviesgoed, bank, stoelen, tafel, kast(en), lamp(en). Een bed 😉. Allemaal bij de kringloop te vinden. Voor beddengoed e.d. kun je naar Zeeman, Wibra, Hema.

Kan hij zelf niet verzinnen wat hij nodig heeft/zal hebben? Wat erg is dat toch met die mannen. Triest!!!!!

Bolmieke schreef op 14-10-2022 om 19:19:

Kan hij zelf niet verzinnen wat hij nodig heeft/zal hebben? Wat erg is dat toch met die mannen. Triest!!!!!

Als je kind voor het eerst het huis gaat denk je toch gewoon mee als ouders? Dat heeft niets met mannen te maken.

Om advies te kunnen geven: gaat hij zelfstandig wonen of op kamers met gedeelde voorzieningen? Dat maakt nogal uit voor wat hij nodig gaat hebben.

Rookmelder, koolmonoxidemelder, ehbo, schoonmaakspullen. 
Bed, bank, kast + kleerhangers, tafel met stoelen, droogrek, servies,  bestek en pannen. Handdoeken, theedoeken, linnengoed, wasmand. Planten, verlichting.
Laat het hem lekker zelf uitzoeken en zo veel mogelijk bij de kringloop of de weggeefhoek halen. 

Huurhuis neem ik aan, dus de verhuurder moet zorgen voor de rookmelder. Wel even controleren of dat inderdaad gebeurd is, en anders  de verhuurder aanspreken.

Wat neemt hij mee uit huis? De inrichting van zijn eigen kamer, vermoed ik. Dan is de slaapkamer alvast in orde. Begin daar eens mee, met wat hij al wél heeft. 

Daglichtlamp schreef op 14-10-2022 om 19:24:

[..]

Als je kind voor het eerst het huis gaat denk je toch gewoon mee als ouders? Dat heeft niets met mannen te maken.

Mijn ouders hebben niet meegedacht hoor, ik regelde het gewoon zelf. Geen idee of dit bij mijn broers anders was.

Keukenspullen. Schoonmaakspullen. Meubilair. Handdoeken. Iets voor aan de muur. Een kapstok.

Wasmachine. Anders komt hij t alsnog bij mammie brengen.

En waarom moet het volgens sommigen hier van de kringloop komen? Heb je daar zelf ook je pannen vandaan?  Hij heeft vast al heel lang kunnen sparen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.