Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Wonen in een camper


Het is niet verontrustend waar of waarin ze woont, als ze door haar steun en haar liefde voor haar vriend, straks maar niet in de schulden belandt als gevolg van verdere impulsieve beslissingen zoals aanschaf chalet, terwijl ze elkaar relatief kort kennen.
Maar het is ook zo dat jongvolwassenen zich niet snel laten tegenhouden in hun zoektocht naar zelfstandigheid.

Flanagan schreef op 06-03-2023 om 08:56:

[..]

Misschien had TO in dat geval een iets langere topic kunnen starten om te voorkomen dat er opgemerkt gaat worden dat er ruimschoots onvoldoende informatie gedeeld is om in te schatten welk kant het opgaat.

Grappig dat juist Prillewits deze opmerking maakt.

Langer is niet perse beter. En ik vind het juist wel prettig als er gaandeweg meer informatie komt ipv dat ik me eerst door een ramble van 20 kantjes heen moet ploeteren om te weten wat het probleem is. Veel TOs komen er al reagerend zelf ook meer achter wat precies de vraag is, trouwens.

Prillewits schreef op 05-03-2023 om 22:26:

[..]

Dat kan ook, ik heb ruimschoots onvoldoende informatie om in te schatten welke kant het opgaat, Muskietenkust of Kleine huis op de prairie. Natuurlijk hoop ik voor iedereen op het laatste.

Och als je lukraak dingen gaat roepen vanwege ruimschoots onvoldoende informatie, dan is die kans op een sektarische camping Oranje op de prairie in de gloria, net zo groot als dat de vriend van dochter een gesauteerde bloemkoolfetisj heeft. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.