Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

zoon echt op pad naar spanje met de fiets.....spannend maar ook wel trots

Ik heb hier in februari een post gezet over onze zoon die op de fiets naar Spanje wou Hij is vorige week echt vertrokken we hebben hem naar Waalre gebracht en vandaar uit is hij gaan fietsen richting Spanje. Iemand hier had mij een tip gegeven over een fietsroute die heb ik voor hem gekocht en die volgt hij nu. Het gaat tot nu heel goed hij si in de ardennen en maakt onderweg heel veel contact. Ik kreeg een mail van een gezin waar hij in de garage had gekampeerd met een paar foto's erbij zo lief !! Hij krijgt onderweg veel hulp van mensen en sommige mensen geven hem eten en hij krijgt af en toe geld om wat lekkers te kopen van mensen/ Ik vind het zo bijzonder dat mensen zo lief en gastvrij zijn tegen onze reiziger. Hij heeft ook al wat verdient met gitaar spelen al zo'n 50 euro vertelde hij trots. Ik mis hem vreselijk maar dit is zo gaaf voor hem We hebben een jongen van 17 weggebracht en ik denk dat we een man weer terug krijgen. Mocht iemand meer willen lezen over zijn reis ik hou upates bij op facebook.

Leuk Branca!

Geweldig dat je zoon nu echt begonnen is met fietsen!
Hopelijk is het wel een fiets met versnellingen. De Ardennen zijn nogal steil weet ik uit eigen ervaring met een omafiets.
En dat hij geld verdiend heeft met spelen is helemaal geweldig.

wat goed!!

ik woon in spanje, mocht ie in de buurt zijn dan mag hij ook bij ons ff op adem komen.
mijn mailadres is [email protected]

Branca

Je weet, ik vind het top van jullie zoon maar ook van jullie als ouders. Zo knap dat jullie hem deze kans gunnen.

Dikke knuffel!!

heel dapper en stoer

Ik denk terug aan onze fietsvakanties. Het geeft zo'n vrijheid!
Je zoon zal geweldig genieten denk ik en van de moeilijke situaties leert ie hartstikke veel. Ik kan me voorstellen dat je alles op de voet wilt volgen. Toch moet je nu vooral loslaten. Moeilijk hoor.
Knap van jullie allemaal en wens hem veel succes en plezier.
NB Fietsers worden nooit als bedreigend maar altijd als helden benaderd. Dat is mij ook wel eens opgevallen. Hij doet er lekker zijn voordeel mee.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-05-2014 om 11:47

Stoer inderdaad

Ik zou het hem niet nadoen! Hoe lang denkt hij erover te doen?

Vakantieganger

Vakantieganger

12-06-2014 om 07:14

Hoe gaat het nu met de fietser?

Hoi Branca, ben jaloers op je met zo'n ondernemende zoon, knipoog! Hoe gaat het nu? Waar "zit" hij nu?
Groetjes!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.