Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Zoon probeert via ex geld te innen

Ik denk dat je er niets aan kunt doen, hoe onethisch het ook is. Je zoon heeft waarschijnlijk geen fraude gepleegd maar alleen zich gemeld als gedupeerde. Hopelijk zonder te liegen over zijn situatie. Heeft hij wel fraude gepleegd dan was hij nu waarschijnlijk allang door de mand gevallen. 

Overigens heb ik wel altijd goede ervaringen met de toeslagen, vriendelijk personeel dat mij altijd goed helpt en uitleg geeft. In tegenstelling tot andere instanties lijken die een stuk beter getraind.

Dat UHT stuurt jouw zoon waarschijnlijk een schikkingsvoorstel puur om het dossier eindelijk te kunnen sluiten. Gemeentes doen dit namelijk ook met beroepsWOB’ers. Persoonlijk vind ik het (net als jij vermoed ik) belachelijk dat door personeelstekort mensen zo lekker kunnen gaan cashen bij gemeentes en het UHT. Je doet er alleen niks aan. Hoogstens dat je met je zoon een goed gesprek kunt gaan voeren over verspilling van middelen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.