Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Afstudeercadeau

De titel zegt het al. Dochter's graduation is over 2 weken en ik wil graag iets leuks geven, iets blijvends. Ik moet het haar zelf ook nog vragen hoor, ze is nu voor 5 weken weg en is 3 dagen voor het feestje terug. Dus wat hebben jullie gegeven ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

26-06-2012 om 15:19

Sieradenset

Ik heb van m'n ouders een mooie sieradenset gekregen. Wel een die ik zelf uitgezocht had. Ik ben er nog steeds erg blij mee. M'n broer heeft een mooi schilderij gekregen. (we mochten allebei zelf kiezen wat we wilden hebben)

Ella2007

Ella2007

27-06-2012 om 10:43

Ook sieraden

Heb nog geen kids in die leeftijd, maar zelf destijds van mijn ouders een gouden kettinkje gehad met oorbelletjes en een hangertje en het zijn de weinige sieraden die ik nog steeds draag. Niet dagelijks, maar wel vaak. En ik herinner me dan vooral hoe trots ze op me waren en dat is een heel fijn gevoel.
Leuk ! En alvast gefeliciteerd.

Shonagh

Shonagh

27-06-2012 om 16:25 Topicstarter

Dat is een leuk idee, weet niet hoe ze dat vind, want het is helemaal geen sieraden meisje, maar misschien een nieuwe horloge ?

Tijgeroog

Tijgeroog

27-06-2012 om 18:33

Ook geen sieradenmeisje

Ik ben ook geen sieradenmeisje, nooit geweest, maar ik was en ben er toch erg blij mee. Juist omdat ik niet zoveel sieraden heb, is het toch fijn om een mooie set te hebben die ik bij speciale gelegenheden te dragen. Ook toen ik trouwde heb ik die set gedragen. Ik had trouwens een mooie ketting en oorbellen gekregen, van m'n schoonmoeder kreeg ik er een bijpassende ring bij en van m'n man een armband, na de geboorte van onze zoon.
Het zijn wel aparte sieraden, maar precies wt ik mooi vond. Google maar eens op Paul van hout.

tonny

tonny

28-06-2012 om 09:50

Goed idee

een mooie sieradenset is altijd fijn om te hebben, het lijkt me een mooi cadeau.

Ik kreeg vroeger een husqvarna naaimachine, haha. Wel veel plezier van gehad trouwens.

Shonagh

Shonagh

28-06-2012 om 10:48 Topicstarter

Tijgeroog

Ik heb even gegoogled maar krijg niet echt sieraden te zien, maar weet denk ik wel wat je bedoelt. Wel apart.

Shonagh

Shonagh

28-06-2012 om 10:50 Topicstarter

Tonny

Ha, dat is nog eens een degelijk cadeau! Ik kreeg een draagbare radio, nadat ik rijlessen had afgeslagen. Daar heb ik later spijt van gehad :o)

Tirza G.

Tirza G.

01-07-2012 om 15:42

Schrijfset

Een sieraad van de centen van anderen en van ons een gegraveerde schrijfset. Je weet wel, zo'n mooie Echte Vulpen en Balpen in zo'n Echt Doosje-met-fluweel.
Past bij onze dochter, die net als haar moeder dol is op boekwinkels en dan vooral op de 'spulletjes'-afdeling, pennen, gummetjes, papier, jammie. Het was ook voor ons leuk, het voelt toch een soort ouwedozig-klassiek voor deze gelpennen-generatie. Maar ze was/is er heel blij mee.

Tirza

Shonagh

Shonagh

01-07-2012 om 21:20 Topicstarter

Ook een idee

't Is meer een pennen- dan een sieradenmeisje :o)

Vic

Vic

01-07-2012 om 22:29

Horloge

Ik kreeg voor mijn eindexamen een horloge. Volgens mij kreeg 'iedereen' voor zijn eindexamen een horloge Een mooie tas of i.d.d. een pennenset lijkt me ook een heel geschikt cadeau.

Shonagh

Shonagh

02-07-2012 om 19:58 Topicstarter

Vic

Ja, een horloge behoort zeker tot de mogelijkheden. Enne... de aanleiding is geen middelbaar schoolexamen , maar de afsluiting van een universitaire studie :o)

Klaartje

Klaartje

03-07-2012 om 10:38

Wat ik leuk vind

Van pandora is een bedel van een boekje met daarop een uiltje met baret gegraveerd. Vond ik er erg leuk uitzien
als cadeautje voor afstuderen.

Vic

Vic

04-07-2012 om 21:21

Shonagh

Ja, ik twijfelde al even, maar dacht dat graduation ook voor de middelbare school zo wordt genoemd. In dat geval mag het natuurlijk wel een supermooi horloge worden

Shonagh

Shonagh

04-07-2012 om 22:56 Topicstarter

Klaartje

Mmmmm, ze heeft verder geen Pandora bedels en persoonlijk vind ik het een beetje kinderachtig, smaken verschillen ;o)

Shonagh

Shonagh

04-07-2012 om 23:01 Topicstarter

Vic

Ze komt zaterdag thuis van 5 weken Amerika, dus dan zullen we het wel horen. Kreeg trouwens net een email dat haar tas met bijna al haar spullen ( kleren, jas, schoenen, lenzen, toiletspullen enz) van een truck van een vriend gevallen is. Papieren enz had ze gelukkig is haar rugtas.
Wat ondergoed en toiletspullen gekocht en overal posters opgehangen en ik heb haar geadviseerd de politie te bellen. Dus misschien wil ze wel een nieuwe koffer/ reistas als cadeau :o)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.