Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Sahara

Sahara

10-07-2012 om 16:31

Kamer voor een 19-jarige [au pair]

Wij krijgen een au pair in huis. Onze allereerste. Een net 19 jarige meisje uit Zuid Afrika. Wij zijn nu bezig om haar kamer in te richten. Bed, kast, bureau, boekenkast, stoelen etc.

Natuurlijk een laptop met een goede internetverbinding, tv met dvd speler en een mobieltje met een prepaid kaart.

Maar wat zou nog meer leuk zijn om erin te zetten? Ik wil dat zij zich echt welkom voelt bij ons. Ik las op haar facebook pagina dat ze van de boeken van Twilight houdt. O.k. daar zijn ook dvd's van misschien leuk om alvast een dvd van die serie voor haar klaar te leggen.

Hebben jullie tips om een leuke kamer voor een 19 jarige in te richten? Waar houden meiden van die leeftijd van? Tja, als ze nou een zesjarige meisje was dan wist ik het wel. Maar ja, ik denk niet dat ik haar nog gelukkig maak met een knalroze dekbedovertrek en paarse prinsessenkussens.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

10-07-2012 om 20:29

Basis

De basis is er al ruimschoots, ik denk dat ze het evrder wel aankleed met persoonlijke spulletjes. Misschien een mooie sprei. Ik weet dat mijn dochter het heel leuk vond dat haar gastmoeder een 2 spreien voor haar had versierd met volleyballen omdat dat haar favoriete sport was en eentje met de afbeelding van de vlag van dat land. Ze heeft ze ook mee naar huis mogen nemen.

Chippie

Chippie

11-07-2012 om 19:12

Details

Ik zou de kamer iets aankleden zodat het niet een basic gebeuren wordt. Maar ook niet teveel, want dan kan ze haar eigen spulletjes niet meer kwijt.

Ik denk aan: paar plantjes, kaarsen, fotolijsten, een prikbord of zo'n hart oid waar je kaartjes in kunt steken, royale spiegel, badjas (te groot om mee te nemen waarschijnlijk), kussentjes, kleerhangers, waterkan met glazen of een theelichtje, schrijfblok, mand met allerlei leuks (eventueel ingepakt) verzorgingsproducten, lekkers, dagboek, grappige hollandkaartjes, etc.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.