Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Brianna F

Brianna F

20-10-2009 om 15:05

Rijbewijs

Geen probleem hier, maar een hele blije moeder waarvan dochter zojuist haar rijbewijs heeft gehaald. Ik moest dit even kwijt hoor. Het leek een gebed zonder einde (76 lessen) Een rijleraar die hoogstens zei: het ging redelijk.......voor jouw doen. Vaker zei hij dat het niet ging. Ze had het lessen al bijna opgegeven en nu toch: in 1 keer geslaagd, hoewel de examinator zei dat ze reed als een kip zonder kop. Geeft niets, ze heeft het roze papiertje en ik ben in 1 klap 10 kg aan zenuwen kwijt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

20-10-2009 om 15:35

Gefeliciteerd!

maar wel een aparte combinatie: het rijbewijs en de constatering dat ze reed als een kip zonder kop. Eigenaardig!

Fijn dat je van deze eindeloze kostenpost af bent (ik ging destijds over de 100 lessen heen...) en nu geregeld laten rijden he, om ervaring op te doen! Een rijbewijs is niet meer dan een startbewijs.

tonny

Van harte

gefeliciteerd,alweer een(financiele) zorg minder

Brianna F

Brianna F

22-10-2009 om 14:39

Bedankt

Allemaal bedankt voor de felicitaties. Er is echt een loden last van me afgevallen, ze was het lessen zooooo zat. Nu kan ze haar geld eens besteden aan leukere dingen.
Volgend jaar waarschijnlijk een bezoekje aan haar ex gastgezin in Amerika.

Tirza G.

Tirza G.

23-10-2009 om 16:00

O brianna

Wat ben ik blij om te lezen dat er nog meer kinderen baaaaaaalen van hun rijlessen. Hier ook zo'n exemplaar Ze is het Zo Zat, niet te filmen gewoon. Ze is zelfs van rijschool veranderd. Zucht. Effe doordouwen nog, ik hoop dat ze het dit jaar afrondt.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.