Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Trots

Vandaag studeert onze 22 jarige zoon af aan de universiteit. En toen ik vanmorgen zijn naam in de krant zag staan was ik trots. We hebben hem op zijn 9de meegenomen naar Schotland, waar hij het eerst moeilijk had. Graag was ik vanmiddag naar de "graduation" gegaan om hem in lange cape zijn diploma in ontvangst te zien nemen, maar hij is op vakantie ( foutje in de planning). Ik wil dit zomaar even met jullie delen ;o)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

25-06-2010 om 13:14

Shonagh

Proficiat en wat jammer van de graduation, dat is altijd een happening. Maar evengoed heeft hij maar mooi zijn diploma. Feestje komt wel na zijn vakantie toch?

Tirza G.

Tirza G.

25-06-2010 om 15:43

wat heerlijk! Gefeliciteerd!!!! Er is er weer eentje "af"!

Tirza

reina

reina

25-06-2010 om 17:54

Shonagh

van harte gefeliciteerd! Terecht een trotse moeder!!

Shonagh

Shonagh

25-06-2010 om 21:49 Topicstarter

Bedankt

en ook heeft hij per 1 sept een baan, wel aan het andere kant van dit eiland, in London. En gedurende de zomer 10 weken werk op zijn eigen faculteit. Dus die is echt "af", haha.
En nu ik toch bezig ben: ook erg trots op dochter( 20) die 3 weken geleden in haar eentje naar de Dominicaanse Republiek is vertrokken ( de reis naar Thailand die ze met een vrienidn wilde gaan doen werd geannuleerd). Na een week Spaanse lessen en verblijf bij een gastgezin, met een groep Amerikaanse studenten 2 weken vrijwilligerswerk gedaan en morgen met deze groep 2 weken rondtrekken door DR. Dan half augustus naar Amerika om daar een (studie) jaar te gaan studeren.
Maar dit "loslaten" vind ik toch wel lastiger dan ik had gedacht........

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.